God Jul

Ho Ho Merry Chrismas!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
God jul själv:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
De samma. Blir nog ganksa ensma här inne i morgon kväl…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
God Jul till er från oss i Väsby Maggan47 som kramar om alla

God Jul :D

God Jul!!!!

God Jul !

god jul

Jaa, god jul…
Förbannat trött man e… tur att det bara är jul 1 gång om året!
god jul. håller med wiizy. är redan trött på julen. skulle vilja åka till varmare länder under julen. vi har tänkt på det, men då blir det ramaskri från barnbarnen. men en dag ska jag göra det.

God Jul
önskar
Åsa och Missarna
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jag längtar till januari , då får man äta semlor.

Nej, jag är helt fruktansvärt förväntansfull!!!! Alla presenter, all den goda maten (älskar sill, även om det är ett djur, mycket skenheligt..!) alla katter som russlar runt i gammalt presentpapper eller försöker riva ner granen…underbart är det!!! Jag älskar jul!!!
God Jul allihopa!!!!!
Ja god jul alla. Här har Thindra öppnat paket och sitter nu och tittar på sin Kitty show
//Pia
God jul allihopa. Skulle vilja sticka från alltihopa från alla krav. Vi gjorde det ett år. Åkte båt över julen jättekul. Vi var i Mariehamn och Åbo. Det var många som gjorde det. Men i år går det inte. Mamma vill göra så mycket. Hon börjar och så får jag avsluta det hela för hon orkar inte.
God JUl! Hehe, då skulle du åka till mig i Strömstad. Jag kan köpa semlor redan på torsdag.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

GOD JUL!

God Jul!
En riktigt God Jul önskar vi tillbaka här i Mellerud!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"