Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 105 ggr
Uppkatten
5

Katt återfunnen efter 7 år

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Katten Nefarian försvann för sju år sedan spårlöst från sin ägare Madeleine Jansson i Tranås. Men för ett par veckor sedan såg Madeleine en annons på Tranås Katthems Facebook om en mager och sjuk katt som hon direkt konstaterade var Nefarian.
  • Redigerat 2022-07-25 12:59 av Uppkatten
Tarotstollan
2

Underbart!💖

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pilspets
1

Att hon kände igen sin katt!

Uppkatten
2

#2 Ja, man undrar ju om det fanns någon id-märkning, eller något särskilt kännetecken.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Pilspets
0

#3: Verkligen.
Efter 7 år har man ju tappat hoppet. Att man då känner igen sin magra katt är ju otroligt.

• Redigerat 2022-07-24 22:11 av Pilspets
Uppkatten
0

Här är ytterligare ett reportage om kissen, som inte var chippad, men som nu kommer att bli det. Och reggas förstås.

https://www.tv4.se/artikel/1aPDaSY2T1FS8EfV9hxXbf/mirakelkatten-nefarian-kom-hem-efter-sju-ar-chockad

Katten dök upp på facebook • ”Jag har gråtit så mycket”
EquusCaty
0

#5: men åh sånna stunder älskar jag❤️😻

När man hittat sin älskade kissemisse ❤️

Tjena^^

Skaikru
0

Min väns katt försvann, och kom själv hem efter 4 år. Ingen vet var hon varit dessa 4 år eller varför hon helt plötsligt kom hem, men endag satt hon där på trappen utanför dörren som om hon aldrig varit borta :)