godmorgon
God morgon allihopa ha en jätte bra dag, tråkigt att ingen här verkar veta hur lille fonzie mår nu, ….jag hoppas han har det bra
God morgon, ska äntligen lägga mig :)
Fick pengar idag, nu kan jag shoppa lite.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Godmorgon! ska till min kompis som tog sig ann en av kissarna från vislanda spm var hotade av avlivning, vi ska idag försöka bada henne, nu har hon ju blivit en gosetjej redigt så vi ska göra ett försök, det behövs efter att hon levt med 30 kissar,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
God morgon idag skall jag och Sarah hämta paket. Sarah skall till sin nya lägenhet kommer hem på fredag tror jag. Sarah och Essut skall köpa möbler. Jag skall ta det lugnt och vila så mycket som möjligt. Så att jag orkar med julen.
God morgon.
Var är julstämningen.
Har så mycket att göra hemma. men lusten finns inte.
Har ni julstämning hemma hos er , skicka mej en handfull då.
Jenna:)
tyvärr ingen julstämning att skicka, trots att jag försöker hitta den här hemma, har också mycket att göra innan jobbet imorgon, 24 timmars pass, men skjuter upp allt som jag kan, dvs mat av katt, sandlåda katt är måsten, resten är stora feta dammråttor som bara trivs här, men okay ska göra ett försök att skicka liiiite stämning
Maggan47