Stackars lilla ekorren e full :/
Stackars lilla har ätit något som han inte boder :(
Usch, jag ser bara en mycket stressad ekkorre som inte mår bra!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Åhhh..stackars liten..jag klarar inte att titta..stängde av efter nån sekund..

Nja, inte tyckte jag heller det var roligt, synd om korren…
Klippte ut lite info som filmaren skrivit:
_This squirrel in a Minneapolis neighborhood was drunk from eating fermented pumpkins.
THIS SQUIRREL WAS FINE THE NEXT DAY. Fermentation is how alcohol is made and animals get drunk in nature all the time.
_
Ja, jäst pumpa helt enkelt.
Ja, jag läste också texten först, så jag blev inte chockad. Stackars lille korre! Han går nog med i AA i fortsättningen……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Stackars liten. Tur att han mådde bättre nästa dag, han kunde ju ha irrat ut på en väg och blivit påkörd…
Hanna
Reagerade starkt på att människorna som filmade och tittade på skrattade. Tyckte det var för mycket. Men det lät ju som amerikanska….

Fruktansvärt.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Humor finns ju, hahha, tänk att se sådant Irl.
DÅlig humor jag vet, stackars djur men hahahahahaha ack, kunde inte låta bli aatt skratta. =)
#9 Jag skrattar inte åt människor som raglar omkring på fyllan och skrattar inte heller åt djur som gör samma sak. Förstår inte humorn i det

Har läst om elefanter som berusar sig med flit, i nåt nummer av Illustrerad Vetenskap. De uppsöker ett och samma ställe varje år och har party flera dagar, på någon frukt som bringas i jäsning. Struntar att ta hand om ungarna, bråkar och bär sig åt…
Så inte är det bara vi människor som super… 
Wisy, jag dömer dig inte, skadeglädje ska visst var den enda sanna glädjen. Så nog drog jag på munnen, alltid. Inte lätt. Älgarna berusar sig också med flit. De äter massor av äpplen om de kommer åt och äpplena jäser ju i magen på dem. REsultat: asberusade älgar, som återkommer till äppelträden. Samma sak med sidensvansar. De sitter i träden och käkar jästa rönnbär och blir aspackade. Där spriten går in, går vettet ut.
Nej, på samma sidan fanns filmen över en full man. Oavsett vad man tycker om alkoholister var det här en man som behövde hjälp:(
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Nja roligt var det faktiskt inte.
Djup suck.

Nej jag kan inte heller säga att det är kul.

Har folk så fruktansvärda liv att de tycker att det är roligt när försvarslösa stackare råkar illa ut? Jag hade kunnat förstå det om den som blev utsatt för det hade gjort något horribelt, då fick man i alla fall utlopp för den primitiva hämnden…

suck ! suck! Har inte ens tittat på länken utan sett vad ni skrivit, det räcker bra för mig…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Inget att skratta åt :-(
Tänk vilket lätt byte han är för traktens katter i detta tillstånd!
//Pia
Jo, men nu gick det ju bra! Och ingen hade ju matat den lille med jäst pumpa, utan han hade ätit det själv! HAn hade säkert ont i lilla skallen dan efter…..
Exakt Gunilla, stackarn. Skallebang e inget kul och han hade ingen aning om vad han råkat ut för. Jämfört med en själv i det läget;)
//Pia
Håller med puma77 och alla er andra, lätt byte för traktens kattor och andra djur. Jag har visserligen humor, men jag ser inget roligt i detta. Tycker så synd om den stackars kraken.
Jag skulle ha tagit hem den och satt den på ett säkert ställe för rovdjur (tog faktiskt hand om en liten kurre när jag var liten).
Vem vet, kanske de som filmande tog hand om den, så han fick nyktra till ordentligt och säkert.
Dett är viktigt
THIS SQUIRREL WAS FINE THE NEXT DAY
#23 ja det var min fösrsta tanke med. Nånstans där han får krya p sig i lugn och ro.
#24 Jag tror nog det var en som bodde i deras område så vem vet, det kanske inte var första gången.
//Pia
stackars lilla ekorre.. han måste vara livrädd!!

hu, så hemskt. och så står dom bara där och skrattar. hoppas den klarade sej och inte dog. för den såg ju väldigt full ut.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Hennum läs mitt inlägg #24