Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 548 ggr
marieborg
0

Julfotografering

Usch …stackars katter… matte hade tråkigt så då blev det lite julbilder…gick väl inte så bra som jag hoppats Glad

Här kommer ngr smakprov!

God Jul!

marieborg
0

marieborg
0

marieborg
0

marieborg
0

Maja undrar vad som hände med hennes sovplats.. 

marieborg
0

Pärlan som efter ett tag puttade ned alla dumma tomtar 

marieborg
0

Pärlan med tomtar

marieborg
0

Smokey var inte så road…

Erika91
0

Nej så söta bilder Marieborg! Helt underbara katter :)

storAnnette
0

Hihi,katterna undrade vad det var för saker som dök upp.Var det särskild julfotografimöblering?

Hawknestgrove
0

Mysiga bilder!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Helt underbara bilder och sen dessa söta kattungemagar. Jag vill bara gosa pill pill.

//Pia

storAnnette
0

Wow,vilken söt puma-tomte!

Ankah
0

Åh! #6 och #7 är så sköna kissar! Och bara kattungar kan titta uppåt på det sättet som de gör på de första bilderna. Gullnosar!

karins
0

Åh så mysigt söta bilder på helsköna katterKyss

modellflickan
0

Sötaste bilderna jag sett på länge! :)

Jenna-Gun
0

Det var ju jättefina foton å¨underbara kissar.

Jag ska försöka fota mina kissar med lite julinslag.

Faktiskt inte så lätt.

Tezza
0

Jättehärliga bilder, verkligen:)!

marieborg
0

#9 japp det var särkilt julfotografimöblering. Mina första arrangerade bilder, både jag och katterna tycker nog bäst om "vanlig spontanfotografering" Glad

#11 deras magar är helt underbar och prickiga..brukar pussa dem så ofta jag får men de har lite svårt för att vara stilla..full fart hela tiden.

#16 näe det var inte lätt. såg ut så här oxå…småttingarna ville ned

karins
0

#16 Vad snygg du är i tomteluva Jenna-Gun ;)

marieborg
0

Jag är lite avundsjuk på allas fina julavatarer…men Billy får vara kvar hos mig.

Pärlan tyckte som kattungarna att det var jättespännande med julkulorna som hängde ned från taket på skåpet. En efter en tassade hon till dem..

-Undra om man skulle klappa till de konstiga sakerna som matte hängt upp??

marieborg
0

marieborg
0

Lite till..

Erika91
0

Haha söta Pärlan :)

marieborg
0

Som ni ser på #4 så tyckte Majsan inte heller att det skulle hänga ngr kulor i taket..den ena hamnade mellan hennes tassar istället…matte får skylla sig själv när hon sätter upp bollar…boll som boll…

Alexej
0

Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Helsköna bilder! Det är julstämning detGlad

karins
0

#16 och Jenna_Gun försvann med tomteluvan, och ersattes med en söt katt i luva och rosettGlad

anebit
0

Jul,  Jul  Strålande Kattjul!

Jättefina bilder Marie på dina gosiga och vackra kissar…

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

marieborg
0

Angående julstämning så kan jag berätta att det var först idag jullådan kom ned från vinden och alla grejer jag hade under fotograferingen är nedpackat igen…hi..hi…

Får nog av julpynt och allt på julafton hos min mamma för hon är helt besatt av julen..har tomtar överallt och så ska det vara tomtar på allt..tror att hon har 50 tomtar bara på toan och totalt 300-400 tomtar i olika skepnad i hela huset. Tänkte skicka några av dessa kort till henne så blir hon glad att jag har lite julstämning.

Om ni undrar så slapp våra halvskyggisar Lotus och Vilda fotograferingen och det tror jag de är tacksamma för.

Sidentass
0

Men vilka underbara julbilder!! Så goa missar bland julpyntet..ooops..din mamma gillar sånt ser jag..tror nog hon är nära att slå rekordet i tomtesamlingen…jag har massor av porlslinsmissar..o kattmotiv på alla prylar..men din mamma verkar vara ändå vassare i sitt område..kul att vi alla har våra olika idéer för oss….underbar bildserie:-)

Jenna-Gun
0

Fotot blev så suddigt när det blev förminskat.

Så vår Cirri fick ta över.

Jenna:)

Nordqvist
0

ÅÅÅH så söta bilder!!! Skrattande

Engla
0

Men de verkar ju ha riktigt kul! Söta är de också! Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Nordqvist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bästa julbilden jag har på lilla Tarzan!

Nordqvist
0

Och en på "lilla" ceacar när han jamar på skatorna utanför fönstret!

Erika91
0

#34, 35 SÅ fina :D

marieborg
0

#34-35 Va söta de är!!! Gillar dina foton bättre än mina arrangerade.

#33 Ja de hade nog skoj med julkulorna i alla fallSkrattande tog bara ngn sekund innan någon av dem hade bitit sönder snöret..

Nordqvist
0

#36 tack! mina små älsklingar! Men tarzan är svårt att fota (Den svarta) för han vill aldrig stå still! Fundersam

#37 haha nee! Dina var mycket mycket finare!! Flört

marieborg
0

Hittade ett gammalt kort på Smokey…där var han mindre och hade kvar sitt vita morrhår..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=8a177ee6-7dfe-4dd5-b1fa-c1ae0e65ee4d&Filename=jul-Smokey 3.jpg)