Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 532 ggr
modellflickan
0

Troll?

Vad gör man om man misstänker troll på ifokusforum? Jag blir så trött på alla typer utan liv som roar sig med att provocera andra på nätet.

Vad ska man göra om man misstänker troll? Anmäla? Ignorera?

Alexej
0

Framförallt tar kontakt med sajtvärden.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

Han kallar sig för snuggelsterror och har skrivit i min tråd på glamour.ifokus forumet. "Eve Mendez tackar nej till päls." Läs även vad som står i hans gb-bok. Han har aldrig skrivit i det forumet innan. Kommer kontakta Sajtvärd.

modellflickan
0

Nu har jag fått bekräftad att han är ett troll. Igår blev han avstängd från övernaturligt.

JosephineF
0

Allra viktigast är väl att inte mata trollet vilket ni gjort i hans gästbok. Det är ju reaktioner han är ute efter. Ett sådant inlägg ska man helt enkelt ignorera. Skriv ett pm till sajtvärden och be henne ta bort inlägget eller kontakta "trollet" ifråga bara. Egna aktioner triggar honom bara att fortsätta.

martdat
0

Ignorera är det bässta tror jag,ibland märker man inte direkt att de är ute för att jäklas men så fort jag märker det slutar  jag skriva i trådarna,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Oj, hoppas han inte varit inne på Svensk NAtur. Får kolla det sen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....