Midnatt råder
Men de e inte tyst i huset, jag sitter och lyssnar på dansbandsdax.se och med jämna mellanrum hör gammkatten Pricken av sig från nåt annat rum. Som vanligt blir det väl bara ett par timmars sömn i rullstolen framåt morgonen. En trevlig 14 december till er alla.
Sover du inte i sängen?
Själv ska jag lägga mig snart…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tänkte vara uppe ett tag till, slipper jobba natt imorgon.(hurra)..men jobbar lör-sö-måndag istället.
Så ha en underbar fredag alla..
en till som är uppe, vore kanske dags att tänka på refrängen, men har helt fel dygnsrytm, när jag är ledig, jobbar ju 24 timmars jourpass, med sovande jour 3 timmar, och när jag är ledig håller jag mig till dessa tider, hur tokiga dom än är, yrkesskadad som man är, efter att ha jobbat så i många år, och dessutom varannan helg, ställer samma fråga, varför sover du i stolen Malte
Maggan47
Fel dygnsrytm har jag haft sedan jag blev sjukskriven i september och det blir bara värre och värre. Jag jobbade kväll och natt förut.
Malte tipsade om dansbandsdax på nätet. Så nu har man musik medan man skriver här

Om man gillar dansband, vilket jag är fullkomligt allergisk mot så blir det andra saker man lyssnar på både dag- och nattetid :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jag kan inte ta mej ur sängen ibland utan får vänta tills pers.assistenten kommer o de orkar ja inte Jag vill fixa fika te Tekla när hon vaknar mellan 5-6
#6 Smaken är som baken…och tur är det annars skulle det inte finnas valmöjligheter
Vanessa! YES!!!!!!! Jag får gröna utslag av dansbansmusik! Till nöds, så kan jag lyssna på SVen INgvars, när han tolkar Frödings texter! eller är det Ferlins?????
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hmm .. Idag ska jag städa. mkt. :P
håller med malte, älskar dansbandsmusik. blir glad av det