Ville berätta....
Att jag och min sambo bestämt oss för att månadsvis hjälpa till att köra katter som akut behöver hem i Västerås eller stockholm mellan dessa två städer.
Vi kan alltså erbjuda transporthjälp 1 gång i månaden om katt ska till västerås eller om någon ska till stockholm.
Mvh/ Maria

Men, jisses vad underbart! Hoppas du sagt till på Djurtransport också. Snacka om att ni kommer att hjälpa kissar och andra djur i massor. Tack! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Vad bra!
Det är en hjälp som behövs!

Åh va bra, ibland behövs transporter för katterna.
nu har jag skrivit på djurtransport
Vad bra! Det där med transporten kan många gånger vara avgörande för en nödställd katt. Det är fint gjort av er att vilja hjälpa till! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
urbra, att ni kan ställa upp, så fint med dessa transporter, att man kan ta med sig kissar kors och tvärs, Maggan47
Underbart Maria! Ett meddelande som värmer i hjärtat!
Vadå, lite allergi står nog sambon ut med om vi kan rädda lite katter…hihi…
han sa att det fanns klarityn, alltså vad han är ödmjuk….
(Hade vi kunnat så hade jag nog fyllt hemmet med jourhemskatter…haha.
så bra! fint gjort av dig! jag finn som sagt också, men jag ställer gärna upp i radie 10 mil….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

underbart ;)
#9 - Hihi, Gunilla, finn du? ;P

Toppen helt enkelt att ni ställer upp på detta vis. Jag kan det inte själv eftersom jag inte kör..
Maria- jag är också kattallergiker, sambon din kan få pillerisar av mig om han vill, har ett helt apotek hemma ;)
Hehe, jag får väl skylla på att jag har vänsterhanden i bandage… Ni skulle se min sexiga gummihandske, som jag har när jag duchar och diskar! Härligt tegelröd, storlek 12 eller nåt, sån där specialgrov sak för arbeten med farliga material…. Tar stygnen nästa fredag.

#13 - Vad har du klantat dig med nu då? :o)

Jippi! Vad bra! Då blir nog många katthem runt omkring glada!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Härligt Maria! 
Inget klantat Wizy. KArpaltunnelsyndrom. Operation krävdes

Skönt, dock, att kunna vakna och förstå att ens händer är ens egna och inte en aliens, kan jag tänka mig…?
Ja, ungefär så. Och slippa gå upp på nätterna och spola händerna under iskallt vatten. Men stödskenor får jag antagligen sova med resten av livet.