Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 746 ggr
Wiizy
0

Lämnar inte hittekatter.ifokus!

jag har börjat fundera på att lämna Hittekatter, om jag gör det så når ni mig på andra iFokus sajter… :-)
mitt intresse ligger nere ett tag, därför svarar jag på få trådar som ni nog vet… (eftersom inte många vet vem jag e t.ex. ;))

Jag överger inte hiittekatterna bara gör detta, men numera vet jag inte om lusten att sitta här finns ;0) kanske bara är oaktiv senaste tiden, jaja, vi får se. 

Skriver om/när jag sticker från hittekatter iallafall… ännu lite osäkert.

siberlina
0

ja  vem  är  du egentligen, jag tycker   hur som helst att  du ska  va kvar

karins
0

Varför då då! Var det tråden Någon hittekatt? Som får dig att lämna oss?

Sidentass
0

Tycker det  är synd om du lämnar gruppen..många av oss har lärt oss massor när de gäller ämnet hittekatter genom att vara på den här sajten.

Hawknestgrove
0

Du ska inte lämna oss! Ok, detta är Fokus absolut tuffaste och ledsnaste sajt, men bli kvar! Kom ihåg, vår signaturmelodi av The Eagles…" You can check out anytime you like, but you can never leave"…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenya
0

Om du inte lämnar iFokus finns det ju ingen anledning till att lämna hittaketter.ifokus? Att ha kvar den och ibland kolla in för att checka läget. man få läsa mycket ledsna saker, men man får även läsa om lyckliga slut :)

Detta är en sajt som sätter sej i hjärtat, har man väl kommit hit så blir det svårt att inte komma tillbaka. den är full av bra människor som tänker med hjärtat. jag kan itne se någon anlednign till att lämna det? :)

Wiizy
0

#2 - nej det är inte den tråden…

#3 - Jo visst, ärde mig ju en hel del här . oh det har jag ju er att tacka över.

#4 - hehe, okej, men jo, jag lmnar er, eller så blir jag en oaktiv medlem…

#5 - Ser ingen andledning till å stanna kvar, fine, en skit bra sajt. varit beroende m.m. Men jag är inte längre sugen påp att sitta flera timmar och svara på inlägg, utan att folk vet vem jag är . jag vill inte vara känd , men ja.. äh, strunt samma.

Lena
0

#6 Meningen med Hittekatt i Fokus är att man som medlem kan vara det på sina egna vilkor. Ingen iFokus sajt har krav på att medlemmarna ska vara aktiva i någon särskild omfattning. Det är man själv som medlem som avgör detta. Det går alltså fint att vara kvar som medlem även om din aktivitet kommer att blir lägre. 

//Lena - Sajtvärd för Hittekatter i Fokus

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Du kan absolut vara kvar som medlem tycker jag, men lova ta hand om dig. Du kan vara hur tyst som helst, men titta in då och då när lusten faller på.

Vi har 967 medlemmar, så om alla skrev visst antal inlägg hela tiden så skulle de behöva en massa sevrar för att orka med de hela tiden. Man säger något när man för det.

Ta hand om dig, och ladda om batterierna. /Vanessa - Medarbetare Hittekatter ifokus

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Wiizy
0

Tack Lena och Vanessa. Jag tror ni förstog alldeles Exakt vad jag menade.

till er som anske inte riktigt förstog varför > **Jag vill satsa Mycket tid på mina älskade marsvin, jag har eprecis varit sjuk sådär 2 veckor, och jag ligger efter i skolan. jag MÅSTE arbeta "upp mig" innan julavslutningen… jag MÅSTE sluta sitta här s jäkla mycket, jag tar en paus från nästan hela internet nu. inte bara hittekatter, men det ser ut att bli den som verkar få lida mest, t.ex Paws är jag Moderator på, då vill jag inte backa undan där, o mobbing iFokus, tja, där fr jag ju uppdatera hur det går. Så nej. NI har inte gjort felet, JAG gjorde det tyvärr. det är dags att satsa på skolan nu, jag känner det verkligen… innan jag missar för mycket, det är så j*kla svårt att komma ikap senare. sedan har jag träning 2 ggr veckan, och jag vill nog börja vara med polare efter skolan igen, inte bara sitta här. :) Så tack för tiden med er, även om ni minns mig eller ej så.. ja, sköt om er :) jag kommer vara kvar, har jag bestmt mig för. men blir inte så JÄTTE aktiv i forumet och skriver mycket längre. Dags att sklan får tiden den förtjänar, för jag har faktiskt en del läxor jag behöver göra. *pust*

**Ojsan, det blev långt, aja, det gäller alltså INGEN tråd här på hittekatter, jag kommer tillbaka när det lugnat sig. :D Och hjälp många hittekatter!

Alexej
0

Lycka till med skolan. Bra gjort att vilja satsa på det.

Tänkte bara säga att jag blev imponerad över dina kunskaper över marsvin.

Titta in här när du känner för det!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Ja, du är välkommen när du hinner! håller med, skolan är viktig.

Alexej
0

Hallonet ville veta vad du menade med 2 marsvin. Kanske du kan svara henne?

http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=1ef18774-5899-403e-8fa5-9fc20459d40f

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Wiizy
0

PUH, vilken tur, jag körde en runda fort, ska kolla tråden, tack alexej! & Tack, jag är väl rätt bra på marsvvin, det erkänner jag faktiskt… ;)

#11 absolut :) ett misstag nu så blir det bara fel sen :0)

siberlina
0

bra  att  du tänker   på skolan

karins
0

Ta hand om dig nu, och lycka till med skolarbetet!

Lena
0

#9 Sköt nu om dig riktigt bra och lägg din energi på skolan. Jag förstår dig så väl, ibland måste man prioritera. Skolan/arbetet är trots allt det viktigaste. Känn absolut inga krav från oss på Hittekatter utan titta in här när tiden och kraften tillåter. Lycka nu till med skolarbetet och med marsvinen.

Mvh Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Wiizy
0

Tack :-)

Marsvinen springer runt som galningar på golvet just nu, jag har inga läxor *friii* jag lär kika in varje dag =) Kanske en aning mindre, men jag bestämde mig fort för att absolut inte lämna hittekatter. ;-) Jag har 2 läxor över helgen nu . :) Det är SO läxa, so jag kan göra klart imorgon, och engelska, som jag pluggar lite på varje dag, det är bara att läsa engelska texten.
Så jag har tid för er ;) och kausar det med några prov, då blir jagj u mindre aktiv. men just nu ser det ljust ut bland läxor å plugget. så visst attan kan jag fortsätta vara inne men inte lika mycket då… :-) Ge er tusan på det *Ler*

#16 - Åh det gör jag inte, men detta råkar vara en av iFokus underbaraste hemsidor (Ni andra får EJ Ta åt er nu, alltså ni med egna sajter. alla är ju bra) så jag kan inte lämna den helt :) Enda press jag har just nu är väl att jag ska sova om en halvtimma. ;P

#14 & 15 - Tack så jätte mycket båda 2 :)

Vi hörs, och jag lovar att ni ser mig ibland :) Hoppas bara ni inte hinner glömma mig mellan omgångarna ;-)

Lena
0

#17 Skönt att höra att det känns lite bättre med läxorna nu. Det kan bli lite mycket ibland. De är roliga marsvin när de springer runt så där. :)

//Lena

karins
0

#17  Har oxå haft Marsvin. Det första som vi kallade "Mare" fick min äldsta son när han var 4 år. Det här Marsvinet blev bara tjockare och tjockare. Vi trodde hon fått för mycke mat. Men en morgon när sonen öppnade luckan till boet…vad låg där om inte fyra nyfödda marsvinsungarFörvånad Vi behöll en unge och sålde resten. Sedan skaffade vi två till. Ungen fick heta "Hanna" och dom två andra vi köpte sedan "Oskar och My"

Sidentass
0

Lycka till med skolarbetet, det är så viktigt att man tar tag i det..du är strong som inser vad som är viktigt!!

kanon tjejen!!

Simson
0

Heder till dig som sätter skolarbetet främst! Med den inställningen och insikten kommer du att gå långt! Vi får ta det som en bonus de gånger du har tid att vara med oss här inne. Tids nog blir det helger och lov och då finns vi kvar här för dig att läsa och skriva. Kram på dig!! Lycka till med allt!

Jag skickade det du skrev om lagen angående flera marsvin tillsammans, till min väninna som håller på att tjata ihjäl sin sambo om nytt marsvin. Hon blev själaglad! Nu kan hon tjata för att få skaffa sig två!! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wiizy
0

#18 - Tack Lena, jo det kännsl ungt. jag hade skit mycket den veckan, men jag låg ju efter nu i So;n, så jag tog lite frivillig läxa ;-) Haha, okej, jag får mer då, men jag har "bara" tyska, engelska å So. så det är ju inte mycket. :P 
Japp, marsvin är UNDERBARA! är väldigt glad att jag åtminstone har dom när det är katt tomt hoss oss! ;P

#19 Okej :) Haha, kul med bebbar! haha, tjockare å tjockare, trodde ni verkligen inte att honan var dräktig? ;)

#20 Tack . :$ ;P

#21 - Tack så mycket. :) tja, man kan väl inte missa hur mycket skola som helst. jag är ju sjuk så jäkla mycket att jag behöver ta tag i skolan mer nu, än dom andra, men jag är på G att komma ikap, bara (den hemska) matten som jag halkat efter nån sida på, men annars har ja legat bra där hela terminen, så det gör ingenting. :P
Tack! Jag kan ju komma in varje helg å loven, såklart! ^^ Hittekatter är väl den mest besökta iFokus sajt av mej… :D
*fniss* Det förstår ag, tror inte sambon blev det iaf. haha! ja, det var ju bra! bra att jag är till nytta lite iallafall. ;)

Och ni är för gulliga på detta forumet ;) Man får alltid såå trevliga svar :)

karins
0

#22  Nej korkat va…vi försökte motionera henne till och med..he.. Hon hade ju inte varit med något hanmarsvin trodde vi, men hoss uppfödaren var ju honor och hanar tillsammans fick vi veta sedan när vi pratade med uppfödaren.sss

Wiizy
0

#23 - haha… ;) *ser det framför mig*  HAHAHHAHAHA! Ni tänkte kanske "envisa marsvin" va? ;) *känner igen det dära*
Usch , dålig uppfödare… såna klarar man sig utan :)

maggan47
0

lycka till med skolarbetet och marsvinen, vet att man kan bli sittande här, medans katterna roar sig med dammråttorna kram Maggan47

Wiizy
0

tackar <3

siberlina
0

lycka till med allt, men  kom hit   när  du har  lust. kramar

Wiizy
0

Siberlina - Det kan du/ni ge er tusan på ;-) Finns inget roligare! :D

Wiizy
0

skrattar ihjäl mig just nu när jag tänker på Karin.s marsvin.. haha, vilken syn! *viker mig av skratt*

JAg måste säga att jag avskyr skolans lxor, vi har ingen svenska läxa, det ända ämne jag gillar XD (Ok nästan ;P)

karins
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja du Wiizy…Det var ju inte bara "Mare" Marsvin som fick ungar..he..jag fick min yngste son nästan samma dag.

Här bilder på tjocka Marsvinet i korgen..hennes nyfödda ungar här tre det fanns en fjärde helvit unge oxå. vi behöll den brunvita "Hanna" och så jag då och min bebisSkrattande

Wiizy
0

naww!

Hawknestgrove
0

Haha, wiizy, tänker på rubriken du skrev. Det har ju blivit precis tvärtom!!!! HAHAHA!Skrattande

Wiizy
0

Hahaha Gunilla, du har så rätt. Men jag var ju sjuk 2 dagar, skulle jag sova då? Neej ;-)
Sen har jag inte fått läxorna. Ska ta hem något imon… jag fattar inte vart läxorna till mig tar vägen, stannar i skolan eller nått. ;P

Hawknestgrove
0

Wizy, ta och kolla upp med dina kompisar. Dekan väl ge dig info om vad som hänt. Men…. Nu är det ju inte mycket kvar i skolan? Denna vecka, eller hur? Eller kanske lite in på nästa? Men i princip, så är ju det riktiga jobbet slut….

Wiizy
0

#34 - Japp… Fast jag har nog lite att arbeta med iaf hemma. men det fixar jag lätt. :P
Fram tills 20:e går jag! *jippie* :-/

Jenna-Gun
0

Skulle nog vara mer passande med rubriken "Lämar inte hittekatter ifokus"

Det ger mer reklam till oss här inne   

Jenna

Simson
0

Ja du Wizy…mer felaktig rubrik än detta kan det väl nästan inte bli?! Fast jag är glad att du skrev tråden så vi kunde följa med i dina tankegångar och snledningar än att du bara försvann…poff. Ännu roligare är det att du inte kan hålla fingrarna härifrån! Flört Det är så kul att du är kvar och hittar tid att hitta in hit. Förstår att du längtar till den 20e! Hoppas lovet blir skönt!

Wiizy
0

HAHA jo. ;) tss, vet vme, jag kanske plötsligt försvinner?! ;)

Jenna-Gun
0

Du skulle bara våga!!

Jenna

Millan71
0

Du får väl inte försvinna Wiisy!!!tack vare dig får ju ragnar som Linda döpt kattungen till ett hem ifall inte ägaren dyker upp!Mera såna människor som dig behövs här o i hela världen helst!Kramar från mig i dalarna..är ju med i perser i fokus igentligen men kollar in denna sida ibland;)Ni är super allihop!!!!

Wiizy
0

Tack millan71 ;-)

anebit
0

Ändrat rubriken i samråd med Wiizy!  /anebit

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Simson
0

Skrattande Heja Wizy!!!!!!!!!!!!!!!

Jenna-Gun
0
Alexej
0

Nej, Wizy, dig blir vi nog inte av med:)

maggan47
0

och inte vill vi det heller  Maggan47

Faxlin
0

haha, lite häftigt med ändringen men den är sååå sann. Skojigt att man kan se att det blev helt tvärs om :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

karins
0

Kul att du är kvar Wizy!