Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 2651 ggr
Netirda
0

Tempokatten från Viskafors!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla nyfikna Glad

Jag har jobbat ikväll och därför har jag inte hunnit skriva något.

Har nu varit nere hos katten som jag har döpt till Tempo, för det tror jag att det kan bli på denna katten.

Tempo har bajsat på mitt källargolv en gång och den högen la jag i lådan och krafsade över lite när Tempo tittade på, hoppas att Tempo fattade vinken Flört  Tempo har även kissat på golvet. Då flyttade jag lådan dit Tempo hade kissat och nu när jag kom hem ikväll så hade lilla älskligen kissat i lådan, 2 gånger *stolt* Skrattande

När jag kom ner för att ge Tempo mat ikväll så strök sig liten älskling mot mitt ben, åhhh vad jag njöt. Vid måltid är det full spinn på katten Glad 

För alla er som är orolig för Tempos ungar så kan jag meddela om att Tempo har aldrig varit dräktig….Tempo är nämligen en liten kille Skrattande och ser ut som på bilden. Sötnos Kyss

Alexej
0

Oh, vad söt han är.

Men det är rätt katt? Tempo låter jättekul! Vad glad jag blev!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Netirda
0

Japp det är rätt katt, Marita.L har sett den Skrattande

Netirda
0

Jag får väl kanske tillägga att om inte det är en lite flicka som är väldigt svullen Förvånad i baken så är detta en lite kille Skrattande

johnnys girl
0

Åhh så fin han är. Roligt att äntligen få se denna kisse som gett oss alla här på forumet gråa hår och sönderbitna naglar de senaste dagarna. Ge honom en jättepuss på nosen från mig.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

RoseM
0

Gud vad roligt, ännu en solskenshistoria!:D  Underbart!

Och va söt han var, om än lite sliten. Han blir säkert en väldigt vacker kisse när han har kommit i form igen..

Åh…jag blit helt tagen;)

yavannaKementari
0

Oh vad fin han är! :) Underbart att han redan strykt sig runt ditt ben. Lilla fina Tempo, hoppas han äter upp sig o får ett underbart hem tillslut!

RoseM
0

en spontan tanke bara, när jag tittar på honom tycker jag han passar att heta Stjärna..Han ser ut som en stjärna, och har gått igenom så mycket och klarat sig ur det levande. Det är startk jobbat;) Han är en liten stjärna..!

TinaBE
0

Vilket jobb ni gjort och vad underbara ni är! Blir så varm i hjärtat. Håller tummarna för att alls ska gå bra med Tempo :-)

Jenna-Gun
0

Oj vilken stilig kille.

Helt underbar.

Vilka ögon.

modellflickan
0

Men åh detta har har jag missat totalt! Är han äntligen infångad? Vad glad jag blir!!!!

maggan47
0

vad fort det gått sedan han kom in, och nu stryker sig mot dina ben vad glad jag blir att denna katt äntligen är inne Maggan47Kyssoch tusen kramar till er som tog in honom

miranda1
0

ååååh vilken sötnoooos!!!

Netirda
0

#11 Vänta du bara Skrattande Kolla fotot i nästa inlägg Flört

Netirda
0

En liten bild

Netirda
0

Och jag har kollat igen….det är en kille Skrattande

Netirda
0

Det var lite svårt att få bra bilder med fokus för han stod inte still en sekund. Han bara gick runt våra ben hela tiden. Det är sonen som klappar på honom Glad

Mat är gott Skrattande

karins
0

Så fin han är, och helt underbara ögonKyss

vanessa
0

Den tidigare tråden hade jag missat helt. Men vilket sötnos Tempo är. Gillar namnet också. Skönt med lyckliga historier. Det värmer en själ. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

emjon
0

Blir så glad när du berättar hur kelen han är. Vad härligt för honom att nu få vara inne i värmen och möta vänlighet och kärlek.

Underbar solskenshistoria som slut på en riktig rysare.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

solweig
0

tempo är ju jättesöt. tur att han fick komma in i värmen. nu när det börjar bli kallt ute.

Pelusa
0

Han är verkligen en liten stjärna, den lilla listiga Tempogubben!
Så skönt att du finns, Netida.

Puss på den stiliga missenosen från Pelusa & kissorna

kattassen
0

Jag satt uppe länge igår kväll för att hoppas på lite nyheter så detta var riktigt goda nyheter så här till morgonkaffet! Det värmde verkligen i hjärtat! Vad roligt att HAN börjar göra lite framsteg också. Jag förstår att ni blev förvånade när han till slut lyfte på svansen och visade "kulorna"Flört. Det var något som fick mig att fundera lite på om det kunde vara en gosse när han låg och tvättade sig i bilen. Då visade han magen och inga tuttar syntes och det är ju lite konstigt att om det varit en hona inte ha "lyckats" bli dräktig under hela sin tid ute. Skönt att den tanken inte längre behöver gnaga oss.

Lycka till med Tempo!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Pelusa
0

Kattassen, skönt att du finns oxå :) Dina milalånga brandkårsutryckningar gjorde stor skillnad för de här två gravt utsatta missarna - och som nu gonar inne i stugvärmen och äntligen kommer få lite tillsyn.

/Pelusa

maggan47
0

håller med i alla superlativer, underbara ni kram Maggan47Kyss

hadrianus
0

Helt fantastiskt! Tack alla som hjälpt Tempo undan avlivning och till ett värdigt kattliv!

Marita-L
0

hahaha ja där ser man ..då var det två stora burkar mat som gjorde magen så full Glad hahaha ja så nära för att kunna titta det har man ju inte fått..ÅH vad skönt att det var en han..för då behöver man ju inte tänka på allt annat. Hoppas bara nu att han får komma till veterinären och ta en hälso kontroll !!

Hälsningar Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

modellflickan
0

Han är otroligt söt lillkillen :) Han ser så tacksam och snäll ut på bilderna. Gulle…

kattassen
0

#23 Tack för tanken! Ja, just nu hade jag chansen att ställa upp lite och då gjorde jag gärna det. Nästa gång kanske man inte har den möljligheten. Då är någon annans turFlört

David
0

Visst är det en supersöt liten gosse. Och inte verkar han vara så väldigt lastgammal heller?

Tänk vilket rysligt öde denna katt hade gått till mötes om inte de som ställde upp gjorde det, då hade katten med största sannorlikhet varit mördad av "fanskapet". Och inte ser katten ut att ha behövt blivit "handsk-behandlad" heller? Eller?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Netirda
0

Hej! En liten rapportering från Uddevalla Glad

Här går allt bara bra. Tempo är en jättego liten kattkille som är väldigt klappbar Skrattande Han äter som en häst och han är väldigt social. jag har inga nya bilder idag men det kan jag lätt fixa i morgon.

På onsdag har vi fått tid hos veterinären och då hoppas vi att hon säger att allt är bra. Jag återkommer i morgon med vidare rapport Flört 

Godnatt!

Erika91
0

Tempo är ju en ursöt misse! :D
Så bra att han mår bra och allt verkar vara bra med honom!
Hoppas att veterinärbesöket blir u.a :)

skinnybabe
0

Netirda

Tempo är ruskigt lik en viss Virre vi båda känner… Flört

Alexej
0

Jag får inte upp bilderna utom den första.Ledsen

Kan du inte lägger in de direkt i inläggen? Det är min konstiga dator som ibland inte vill, men nu retar det mig!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

nellies-matte
0

Så söt han är. han verkar ju ha starka åsikter att förmedela om vart lådan ska stå Skrattande

kattassen
0

Tog mig friheten att lägga in Netirdas bilder så alla kan se hur gosig vår lille Tempo är!Kyss

Alexej
0

Se bara ett röd kryss…:(

Pelusa
0

Jg ser bilderna :) Han är verkligen jättefin!

kattassen
0

#36 Kör du Explorer eller Firefox?

evamojje
0

Härligt att läsa om Tempo och att det gott så bra för honom Skrattande

Heder till er för allt arbete och för att Tempo nu har fått en alldeles egen familj.

Tassar i massor från Mojje, Busan och matter Eva

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Lena
0

Instämmer med alla andra här i tråden! Underbart att läsa om hur bra det går för Tempo, samt att få se honom på bild. Tänk att det var en liten kille! :)

Tempos livräddningskampanj är ett mycket gott exempel på samarbete i hittekattsvärlden! Tack alla inblandade!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

kattassen, jag har explorer (tror jag…)

kattassen
0

#41 Explorer verkar fungera med bildinläggen. Hm, vet tyvärr inte vad det kan vara då. Jag kör Mozilla Firefox som web-läsare och det är lite trassel där med att kopiera in bilder i inläggen direkt, därför undrade jag.

Alexej
0

Jag tror att det hänger ihop med att min son plus kompisar håller på att lana här nu. Det tar tydligen så mycket kraft att datorn inte orkar öppna bilder.Kan inte heller öppna de flesta andra bilder.

maggan47
0

ser alla bilderna, och vilket samarbete, vilken nervpärs, puh, glad att den är över, och lilla kissen inne i värmenKysstusen kramar och rosor till er alla som åkte och ringde och mailade kors och tvärs Maggan47

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=79b3588d-261b-4ace-a19d-950e0312d35e&Filename=blommor vänskap.gif)

Netirda
0

Skinnybabe: Visste att jag tyckte han var lik någon kunde bara inte komma på vem…dumt av mig Skrattande

Jag har bara ett litet problem med honom, han bajsar utanför lådan men kissar i den. Är det någon som har något universalknep för hur jag ska lära honom att gå på lådan?

David
0

#45, testa med två lådor, en "kisslåda" och en "bajslåda". Det kan fungera. Och så som vanligt, små utrymmen med många lådor, det tror jag är det första "universalknepet" :)

// David

Netirda
0

Tack David. Det var min första tanke och jag hade tänkt åka iväg och köpa en till imorgon Skrattande Hoppas att det funkar.

maggan47
0

behöver ju inte vara så stor låda, utställningslåda funkar bra, är väl bara han som går på den, Maggan47

Netirda
0

Det är bara han som går på den. Just nu har han en normalstor som han kissar i fast ibland kissar han utanför den också, men mest i Glad

kattassen
0

Kanske också skall pröva med lite annan sand, ex. finkornig everclean. Fast jag vet ju inte vad du har i lådan förstås…:-)

Flera små kiss- och bajsplatser är nog bra. Sedan får man ju hoppas att han inte har UVI eller något som smärtar honom. Det får väl vettisen kolla nu i veckan.

Alexej
0

Nu ser jag alla bilder. Underbart!!! Han ser så ledsen ut.

tack kattassen.

Lena
0

#49 Att han inte går på lådan som han ska kan bero på många olika orsaker. Hälsoproblem, otrygghet, kattlådans placering, kattsandens art eller något så enkelt som att han behöver kastreras.

Hur är han i magen? Maskinfektioner kan också få en katt att göra sina behov på fel ställen.

Lägger in den vid det här laget slitna länken: När katten inte är rumsren  som går till en artikel om de här problemen.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

essut
0

Åh vilken stilig kisse.Kyss Säger som dom andra ha två lådor det brukar fungera.

tussilago
0

lille sotnos både kissade och bajsade utanför, och även corazon som kom sedan. när de väl hade varit här några dagar så ordnade det sig och de går nu fint på lådan (håller tummarna för att det ska vara lika bra när de kommer ut ur badrummet). där var det nog helt enkelt att allt var nytt och läskigt. så med lite tur så ordnar det sig för tempo också bara han finner sig tillrätta :)

Netirda
0

Hej!

Idag har en representant från Kattslussen varit här och Tempo skötte sig exemplariskt Skrattande  Han var verkligen jättego och spann hela tiden, hon mös med honom en bra stund fast han satt bakom en tvättkorg och tryckte. Han är reserverad men ändå inte, svårt att förklara Glad

Det ska bli väldigt skönt att åka till veterinären med honom på onsdag så jag får reda på om jag kan ta upp honom nu. Han kommer att märkas och kastreras så fort vi kan få tid till det.

Ha det bra alla så kommer det alldeles säkert en ny rapport i morgon Flört

Alexej
0

Hur kom det att kattslussen ta över veterinärkostnader och så?

Netirda
0

Marita.L hade kontaktat dem och frågat om de kunde tänka sig att göra det innan infångandet av honom och det kunde de tänka sig att göra. Så numera är jag jourhem åt Kattslussen Skrattande

Alexej
0

Vet inte mycket om Kattslussen, men hört en del bra. Men har blivit nyfiken. Min dotter bor i Vänersborg och har varit där några gånger.

Lena
0

#57 Det låter ju bra. Trollhättans Kattsluss är det närmsta katthemmet även för mig som bor i Mellerud.

//Lena

Hawknestgrove
0

Underbart! fint namn oc kså!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Netirda
0

Hej! Tempo här Glad

Idag har jag varit hos veterinären och det var ganska spännande. Hon var jättesnäll och jättesöt. Hon kollade mina tänder, lyssnade på mitt hjärta (tror att det slog ett par extra slag för henne Generad ) och mina lungor, scannade mig och kollade i mina öron. Hon sa att jag var lite för smal och behövde äta upp mig lite innan jag får komma tillbara för att kastreras (undrar vad det är, stödmatte säger att jag inte vill veta)  och jag behöver behandlas mot mask och öronskabb, hon sa att det var det som kliar i mina öron Skrikandes kliar jättemycket.

Annars var allt väl och hon trodde att jag var någonstans mellan 6 månader och 1 år.

Generad Hon tyckte i alla fall att jag var väldigt söt (fast jag tror inte att hon tyckte att jag var lika söt som jag tyckte att hon var) Generad

Alexej
0

Grattis Tempo, att du blev godkänd! Lite mask och öronskabb är inte svårt att behandla och du får mycket mat istället. Kastreringen görs bara en gång i livet och du sover sött under tiden. Du går bara lite konstigt efteråt, men du får ta en som en man! Det är värre för kattjejer…

Lena
0

#61 Vad bra Tempo att du nu varit hos veterinären och fått en undersökning. Nu väntar det goda kattlivet med massor av bra mat, lata stunder i stugvärmen och sedan slippa störas av hormonernas rus i kroppen.

//Lena

Pelusa
0

Oj lilla missegubben, du är ju bara barnet!
Men nu kan du lämna alla tråkigheterna bakom dig och se fram emot en ljus framtid!
Puss på den stiliga nosen!

kattassen
0

Vad skönt att veterinärbesöket gick så bra och att det inte var några allvarligare åkommor. Lite öronskabb och mask i magen är ju vanligt när man gått ute lite för länge.

Puss på Tempo-nosen!

Netirda
0

Godmorgon!

Vad Tempo glömde skriva inatt var att han har varit lite dålig i magen och därför går på fiskdiet. han får i ett par dagar framöver bara äta kokt fisk och fiskbullar, och inte för mycket av det heller.

Kan meddela om att han är lite lätt hungrig nu när han får mat Ledsen han får ju äta så lite. Fast det blir snart bättre Glad

Jag har nu på morgonen haft en jättelång gosstund med honom. Vi har klappats, kliats bakom öron och buffat, jag bara smälter Kyss Han är så go kissen Skrattande

Simson
0

Lilla Tempo! Så du har kärat ner dig i veterinären! Vad du är gullig! Härligt att ha en veterinär som är så snäll mot dig! Du kommer snart att må som en liten prins!

Nosgos till dig, Prins Tempo!

Vi får fråga Jenna_Gun om hon kan göra en bild med dig i prinskrona?

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
0
kattassen
0

Å jisses så tjusig tavla. Vad du är duktig Jenna_Gun!

maggan47
0

urfin tavla, på prinsen Maggan47, sådana skulle jag vilja ha på min kung och sessorna

Simson
0

Å Prins Tempo vad du vart tjusig i din krona!! Kyss Synd jag inte har någon liten prinsessa till dig här hemma…bara huliganer…

Marita-L
0

Åh vad skönt att höra… fick du veta något eller någon förklaring angående det vid svans roten..?!?

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

David
0

Vora kalas med ett par nytagna bilder som jag får skriva ut (personalen på Apoteket, som matade Tempo är så himla nyfikna, och JÄTTEGLADA för att han har fått komma in, och slapp döden!) Lovade att hälsa alla deras varmaste hälsningar.

// David

Lena
0

#68 En Prins till Prinsessan Isolde som är jourkatt hemma hos oss. :)

//Lena

Simson
0

#74 Prins Tempo och Prinsessan Isolde af Hittekatter.iFokus med drottning Lena? Är det kung Morgan af Hittekatter också?? Flört

Lena
0

#75 Nej jag avsäger mig genast drottningtiteln. :) Däremot tycker jag prinsen och prinsessan skulle adopteras till samma hem. Det vore väl romantiskt! :)

//Lena

Jenna-Gun
0

Hehe

Ja men de kastreras väl :)

Lena
0

#77 Isolde är redan kastrerad. :) Ingen huskattsavel här inte.

//Lena

Simson
0

Prinsen och prinsessan får regera ensam i sitt rike… Flört

Netirda
0

För min del är det helt ok att de adopteras till samma hem Skrattande Hade väl varit trevligt. Jag han haft en lång mysstund idag också och det kommer att bli mer idag, det kan jag lova.

Tyvärr kommer det ta ett tag innan lille prinsen kan adopteras bort för stackarn är så mager att jag ibland när jag klappar honom känner hans revben Ledsen men så fort han ätit upp sig kommer han att kastreras och sen är det lungt Glad

Jag behöver inte jobba så mycket på att socialisera honom heller för kelsjuk det är han och än så länge älskar han alla som kommer till honom Kyss

Jenna-Gun
0

Näe jag tänkte väl det.

Jenna

RoseM
0

Åh lilla tempo, han verkar jättemysig<33

Känner lite extra för honom!:)

Netirda
0

Lite nytt om Tempo. Han är hur kelsjuk som helst. Så fort man kommer in till honom slänger han sig runt ens ben och stryker och spinner. Han älskar att bli klappad och han älskar mat Skrattande Nu bara väntar jag på att han ska bli tillräckligt stor för att klara av en kastrering så han sen kan få komma upp till mina katter ett tag. Har inga nya bilder men det ska jag försöka ordna tills imorgon Glad

Alexej
0

Underbart, där ser man hur just katter som har haft det svårt visar hur glada de är för att ha kommit in.

kattassen
0

Skönt att han finner sig tillrätta och trivs med innelivet och den goda maten. Skam vore det väl annars på ett så fint "hotell"!

Kram till lille Tempo!

Hawknestgrove
0

Nu skiner solen från datorn i kapp med den riktiga1 Så skönt att höra!

kattassen
0

Hur är det med lille Tempo denna veckan då? Har han fått komma ihop med de andra katterna än?

Netirda
0

Han har inte fått komma ihop med de andra ännu för han är inte kastrerad ännu. Så fort han har blivit det och öronskabben garanterat är borta ska han få komma upp till toaletten i första hand.

Just nu gillar han oss inte alls. Jag vägde honom i förra veckan, passade på när han låg i buren. Efter det tycker han att vi är de hemskaste i hela världen och pratar knappt med oss Ledsen 

Det positiva med det var att jag vet att han har gått upp i vikt i alla fall. Då när jag vägde honom hade han gått upp 2 hg, inte mycket men alltid något Skrattande  Nu har jag varit bortrest i helgen och när jag kom hem igår gick jag ner till honom och då såg jag att han har gått upp mer. Vet inte hur mycket men jag vet att han har gått upp för höftbenen är inte alls lika spetsiga som de var när jag åkte hemifrån Glad

Hawknestgrove
0

Så fint! Han kommer sig nog, ska du se!

Lena
0

#88 Vad bra att Tempo ökar i vikt och lägger på sig. Det är ett gott tecken att aptiten är god i alla fall. Det andra kommer vad det lider ska du se.

//Lena

anebit
0

putt

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

tussilago
0

ja, hur går det för tempo? vi är nyfikna :)

maggan47
0

undrar jag också Maggan47

David
0

Jag och Apotekspersonalen är också väldigt nyfikna…

// David

Netirda
0

Hej alla Glad

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men tiden har inte räckt till.

Han är en redig kille och går upp i vikt. Det är lite svårt att beräkna bara för att väga honom är inte lätt. Min sambo har kommit Tempo väldigt nära och kunde lyfta upp honom i famnen i förrgår, synd att vi inte hade vågen nere då. Vi ska göra ett nytt försök idag för imorgon ska jag till veterinären med en utav de andra och då tänkte jag höra efter hur mycket han måste gå upp i vikt för att de ska kunna kastrera honom. Jag tror nog att de kan ta honom ganska snart för han är inte alls lika spiknig och benig som innan.

Jag ska ta nya kort på honom idag så ni får se att han har gått upp en del…för det syns Skrattande 

Hörs senare idag Glad

Lena
0

#95 Skönt att höra att Tempo ökar i vikt och att allt går bra med honom även i övrigt. Väntar på bilder! Alltid lika roligt att följa kändiskatterna på bild. Känns som man känner dem på riktigt så att säga.

//Lena

Hawknestgrove
0

Väntar med spänning på rapport!

Alexej
0

Härligt!

Netirda
0

Hej allihopa! Ursäkta för att jag har varit dålig på att skriva här…har inte haft tid eller ork det sista…har haft en massa krångel här hemma. Men nu var det dags för en uppdatering.

Igår…071207…var Tempo ivär hos veterinären och kastrerades, vaccinerades och märktes. Sent i går kväll fick jag ett mail från Kattslussen i Trollhättan om att Tempo kunde flytta dit redan idag. Så idag har det skett…Tempo har flytat till Kattslussen Gråter Jag har grym separtionsångest. de har tydligen öppet hus imorgon och då hoppas de att han ska kunna hitta sin nya matte och husse Skrattande Det finns en bild på honom på deras hemsida.

Lena
0

#99 Förstår att det känns tomt nu när Tempo flyttat till Trollhättans Kattsluss. Nu får vi hoppas på att det perfekta hemmet dyker upp på det öppna huset. Ska gå och hälsa på där nu när jag börjar arbeta i Trollhättan har jag tänkt.

//Lena

Jenna-Gun
0

Håller tummarna för att det perfekta hemmet dyker upp. Kissen behöver en go matte och husse.

Lycka till Tempo

Alexej
0

Jag kopiera in texten från http://www.kattslussen.se/

Tempo
Kattslussen fick ett samtal från en dam i Viskafors om en katt som strök runt på torget där. Katten var mager, hungrig och eländig och i behov av vård. Damen kontaktade Kattslussen för hjälp trots att det är en bit bort och sökte samtidigt efter ett hem åt katten på internet. Dock visade det sig vara svårt att fånga in katten då den var skygg och drog sig undan. Till slut lyckades katten fångas in och med hjälp av engagerade djurvänner kom katten till ett tillfälligt hem hos en familj som agerar jourhem för Kattslussen. Katten visade sig vara en hankatt och faktiskt ganska framåt när han väl lugnade ner sig. Han har nära till kurr och vill gärna vara nära. Familjen döpte honom till Tempo efter affären vid torget i Viskafors där han hittades. Vid första veterinärbesöket konstaterades att han är väldigt mager och behöver äta upp sig rejält. Men för övrigt är han frisk och antagligen bara runt 7-8 månader gammal. En väldigt ung ålder för en liten kisse att springa ute alldeles ensam. Tempo kommer att bli kastrerad, vaccinerad och id-märkt så fort han är i form för detta.

kattassen
0

Å då får vi verkligen hoppas att lille Tempo finner sitt hem nu då!

Kramar till Netirda som har jobbat med Tempo fram tills nu. Håller tummarna för Tempo!

Hawknestgrove
0

Åh, Netirda, förstår din saknad1 men se det så här! Nu får du plats för en ny liten stackare med kalla tassar!

Netirda
0

#104 Ja det kommer jag väl att få fast det kommer att ta ett tag. Jag håller på att renovera hela min övervåning och har inte plats för fler katter just nu. Hade egentligen inte plats för Tempo heller men jag tyckte så synd om honom Ledsen Men så fort det är klart med renoveringen så ska jag kolla på det igen Skrattande

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.