Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1376 ggr
Simson
0

En annan katt...??

Ja det måste väl vara han som heter Tage det??? Jag har just gjort hans bekantskap. Miss-Tage

Tänkte det skulle vara en bra idé att tona håret under Babbens program. Visste jag köpt en flaska för några veckor sedan men aldrig tagit mig tid. Tänkte jag kunde sitta still en stund då…

Snabbt i med toningen. Funderar lite att det luktar konstigt men inget mer än det. Det var ju toning jag köpt. Har gjort det förr.

Ställer in timern och kollar Babben. Roligt! Tycker inte det gör något att jag blir lite försenad till duschen.

Under tiden balsamet verkar läser jag innehållsförteckningen och ser att det är färgningsmedel med ammoniak jag köpt! Det är det som luktade!!!!

Som tips kan jag säga att man inte skall tona håret under Babbens program…inte om man inte vet vad man håller på med…

…det är tur att det är vinter och mösstider…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

JosephineF
0

Jag kräver bildbevis! Bums!

zenita
0

ja me. BILDBEVIS

marieborg
0

jaaaa bilder Skrattande

Alexej
0

Orange, grönt?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

kajsa08
0

Hihi! Hoppas kalufsen sitter kvar i alla fall!

Jenna-Gun
0

Keeeeeeeeeeeee

hur ser du ut människa.

foto hitåt fort.

solweig
0

undrar hur du ser ut nu. gjorde likadant för många år sen . det blev orangefärjad o det var mitt i sommaren. man vågade sig knappt ut.

essut
0

Bild bevis vill vi ha. Min son gjorde samma misstag för många år sen, han blev gul i håret. Japp, killar kan oxå färga håret verkar det som..Skrattande

vanessa
0

Gjorde samma misstag idag. Skulle färga håret, samtidigt som jag gjorde mig i ordning för att stå i djuraffären och så ringer telefonen och så blir det samtal. Försökte sätta färgen i håret och den hamnade även på badrumsmattan som jag då slänger i tvättmaskinen samtidigt som jag pratar i telefon och försöker göra mig färdig. Hur det gick? Fläckarna från badrumsmattan försvann, jag har numera slingor jag inte tänkt göra  Men folk skrattar inte rätt upp i ansiktet på mig, så det blev nog okej. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

evamojje
0

*asg* men jözzes jag hoppas att du har hår kvar på huvudet *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Sidentass
0

nu vill vi se bilder;-))

Wiizy
0

Bilder tack!!! ;D

Simson
0

Jag trodde jag skulle få skaffa mig ungdomens frilla igen…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f18f27bc-6cd4-4983-9d68-15d140889bdb&Filename=Jag o Erika.jpg)

…men jag behövde inte ens ha mössa…

(ja jag har virkat mössa själv…ja jag har haft den på mig ute…ja folk skrattade)

…håret blev faktiskt bra såg jag när jag vågade mig upp idag…

Heja Vanessa!!! Slingor som kan se så snyggt ut!!! Bildbevis du med… jag skall bara ladda kameran…

evamojje
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske är detta en hint om hur resultatet vart *asg*

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=76e827bd-f979-4cce-a81e-6947f98c3eae&Filename=dålig dag.GIF)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Simson
0

Eva: Så där ser jag ut en vanlig dag!!! Skrattande

Simson
0

Blev inte sååå tokigt…

…jo jag kan skratta också…

kattlover
0

Jättesnygg färg…. vad heter den?

Simson
0

Tack för komplimangen! Glad 

Det är Wella's Viva, rich brown. No 50, ljusbrun.

Nu ser jag på fliken där färgnumret står att det står PERMANENT med versaler i fetstil tom!

Och jag som skaffat mig glasögon efter det att jag köpt pastasås som jag inte tålde bara för att jag inte kunde läsa innehållsförteckningen utan gick på bilderna på etiketten bara! Suck! Jag e så klantig!

JosephineF
0

Haha, du är alldeles bedårande Helena! Du är så yr så det är otroligt att du kan se skillnad på dina egna katter!!! *fniss*

kattlover
0

Påminner mig om en gång när jag träffade på min mor i affären. Hon var där och handlade och hade glömt glasögonen så jag tog en titt i hennes korg för säkerhets skull och hittade en tub med hårborttagningsmedel. Jaså, du ska ta bort generande hårväxt sa jag och mamma såg förvånad ut.  Ska jag? Nääää, jag ska göra en hårinpackning.   Kunde gått illa…..   Fot i munnnen

Alexej
0

Jättesnyggt, både håret och mössan. Hm och jag som väntade på den riktiga fiaskobilden.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

Kattlover: Ja DET kunde ha gått illa!!

Påminner mig om den gången som mor var förkyld och hade hosta. Hon hittade hemma i mörkret och gick ut i köket i mörkret och tog sig en klunk hostmedicin. När hon inte kände igen smaken läste hon på flaskan…laxermedel!!! Det funkade dock för inte vågade hon hosta mer den natten!!!
hihihi!! *trillar av stolen*

karins
0

Så fin du blev i håret Simson :) Mycke snyggt!

Alexej
0

När jag flyttade till Sverige 1990 var jag punkare med grönt hår. Och det på värsta bondhålet.:)

Simson
0

Alexej: Kan tänka mig det!! *fniss*

JosephineF
0

Alexej; bildbevis!!!!

Alexej
0

Då fanns inte inga digitalkameror, tror jag. Fast jag borde försöka kopiera ett vanligt papperskort till datorn. Vet inte hur man gör, ska kolla med en kompis. Men då var det leopardleggings, tunga skinnjackor och som sagt grönt hår. Och 15 kilo mindre:)

Fast egentligen har jag alltid varit hippie med hennafärgad hår. Punktiden var inte så länge och tog definitiv slut när jag kom till Sverige.