Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 610 ggr
anebit
0

Ängeln Alexej

Katternas räddande ängel utan vingar…….

Du ställer alltid upp för våra vänner i nöd om du kan. Du är värd alla rosor i hela värden. Nu senast den lilla svarta katten som ligger ute i ett trapphus och fryser.  Hoppas, hoppas verkligen att den får komma till dig så att det ej blir nå strul.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Carramaena
0

Jag håller helt med!!!
En riktig ängel!!!

Alexej
0

Oj tackar! Har det inte så fett här (försäkringar osv) men mina katter har det bra. De har mycket frihet, mycket kärlek, mycket mat och ett tak. Jag lever tillsammans med mina djur. Hoppas bara hon trivs här.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

siberlina
0

jag håller   med   ,hon är en ängel. alexej.

Ankie
0

Ja du är för härlig!!!

solweig
0

du är värd tusen rosor. och jag håller med om att du är en ängel. kram solweig

modellflickan
0

Jag håller med! Det kommer gå bra för dej, det vet jag. Goda gärningar går sällan obemärkta.

essut
0

Håller med att Alexej är en ängel.

Faxlin
0

Det skriver jag under på vilken sekund som helst. Alexej är underbar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Erika91
0

Alexej är verkligen en ängel, jag håller med! Du försöker trots din ekonomi! It's good! :)

Jenna-Gun
0

Alexej!

Kram Jenna

JosephineF
0

Du är helt klart en ängel!

vanessa
0

Håller med alla här. Sätter in en bild där min Findus klappar mig. Sådan kärlek som jag misstänker att du både ger och får. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alexej
0

Hehe, ser mig inte som ängel. Gör det som borde vara självklart. Men jag tackar för regeln att inte få har mer än 9 katter. Men det känns bra att just ha problemkatter eller oönskade.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i Mellerud instämmer vi också i utmärkelsen!

Alexej har ett varmt hjärta som klappar dygnet runt för hemlösa katter. Dessutom har hon en outröttlig energi som jag är mycket glad för att hon lägger på Hittekatter i Fokus :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

Instämmer !Skrattande

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Wiizy
0

Japp Alexandra, du är underbar som ställer upp så för katterna!!

Sidentass
0

Rosor från oss också!!! Du är en klippa Alexej!!

karins
0

Du är en ängel och du får en ros!

kattlover
0

Håller med! Tur att det finns sådana som du!

evamojje
0

Instämmer i kören

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Pelusa
0

Japp, du är greit, Alexej. Din energi och ditt engagemang är beundransvärt.

Sidentass
0

#12 Vilken fantastisk bild Vanessa! Blir alldeles varm inombords när jag ser den!!

marieborg
0

Blow Kiss Jag och mitt gäng instämmer oxå!

Alexej
0

Men det blev ingen katt!! :)

anebit
0

Varför Alexej?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Alexej
0

solweig
0

hoppas att hon hittar katten o lämnar den till di o inte till ägaren. för hon har förverkat sin rätt till katten.

essut
0

Håller med dig Solweig, hon ska inte ha sin katt tillbaka.Gråter

JosephineF
0

Spelar ingen roll om det blev en katt nu eller inte. Du har sista (nionde) platsen öppen för någon som behöver den, du är fortfarande en ängel. Och jag måste få säga att din son också har en plats i hittekatters hjärta som får försaka sina åttahundrakronorsskor för hittekatterna ;) VARM kram till dig och sonen, Alexej!

Alexej
0

Jag har försökt uppfostra honom att vi har det ganska bra jämförd med många andra. Jag har alltid berättad noga hur den nya katten hade det innan, så han protesterar åtminstone inte. Men jag har ordnad det så att han få sina skor som julklapp. :)

Jenna-Gun
0

Söta goa mamma Alexej.

Kram på dej

De blir sökert mer värdefulla då.

Jenna

Hawknestgrove
0

Ja såna som du Alexej, växeer minsann inte på trän…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....