Trevlig advent
Katterna o jag önskar alla på forumet en riktigt trevlig första advent!

Å så vackert Adventskort du har gjort! Vi hos Kattassen - Baffe, Sara och Rasmus ber att få önska detsamma
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Håller med föregående.
sådana vackra kort duger
jag inte till att göra.
Ha det bra Sidentass
och alla ni andra.
Kram Jenna

Vilket jättefint kort du har gjort Sidentass :)
Trevlig advent på dig och alla andra med! :D
Jättevacker kort! Riktigt konstverk!
Var i dag på stan, det är ganska fint med julbelysning trots all regn.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tar det som en stunds avkoppling när jag gör bilder..det är ett sätt att koppla av allt o inget..så roligt att ni gillar den..vi håller på att fixa ihop ljusstakarna här nu..är alltid lika krångligt innan alla ljusen fungerar..
ett tips på vägen - hos oss har ljusstakarna ofta ramlat ner i golvet..antar att ni gissar er anledningen till det:-) Vi har löst det problemet genom att sätta häftmassa under dom..så har man dom på plats..

#5 Haha smart :)
Jag får nog vara lyckligt lottad som inte har det problemet (än).. men julgranen…? Ska den få stå i år? :)

#6 Sé det vet man aldrig..många gånger har den legat på golvet hos oss..tror vi något år tog o band fast den med snöre!;-)
Vilket fint kort du gjort Sidentass!!
Läste nyss i DN att det idag är dagen då Svenska brandskyddsföreningen vill att man ska kolla sina brandvarnare. " De flesta som dör i bränder har inte haft en fungerande brandvarnare och flest bräder inträffar i december. Brandskyddsföreningens tips kan rädda dig: Byt batteri i brandvarnaren en gång om året (på första advent tex)"
Läs mer på http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=720939
Ha en fortsatt trevlig första advent!
Så här ser det ut bredvid mig på databordet just nu…så mysigt…vill vara en liten kattunge och lägga mig med dem på bordet 
Jättevackert! Tack1 från ett gäng som högaktningsfullt inte pyntar för vare sig jul, påsk eller advent….Vi har så vackara katter ändå, så det behövs inte!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vackert adventskort! Tänk att vi är så långt framme redan???

Så fint kort Sidentass! Och så vackra katter du har på databordet Marie! Ha en mysig advent alla!

#8 Men vilka ljuvliga katter…finare än ordinarie julpynt, förstås

Snyggt kort!
Det samma… ;-)