Skogis!
Som vissa här vet så skulle jag göra mig av med katter pga min å sambons hälsa..
Men,de blir bara två katter som flyttar från våran Familj. Busan har redan flyttat. Sköldis ska flytta till min mamma.
Skogis därremot kommer stanna hos oss.
Min sambo är så störtkär så de inte är klokt… Nästan så han älskar katten mer än mig.. haha..
Skogis sover i Våran säng, ligger under täcket med micke… Hon är värkligen lagt beslag på han.. haha
Så… Just nu är Skogis hemma med Min sambo i Sveg. Men i helgen kommer jag ta bilder på henne så ni får se ordentliga bilder m digitalkamera å inte mobil..
Å Kristina… Jag har lovat dig att du ska få träffa skogis å de ska du få =) Jag kommer ta med henne till lägenheten igen,så du får träffa henne=)

Vad bra! Kram till Skogis som verkar vara bra för din sambos hälsa 

Jo hon värkar få upp ett ljus i hans ögon =)
Han är ju psykits deppad Pga ryggskada å sånt.. han har varit sjukskriven i sex år..

Ja då behöver man extra mycket nosgos för att få upp livsandarna igen. Katter (djur) är mycket mer effektivt jämfört med antideppiller och/eller värktabletter. Jag lovar. Jag vet.
Jag har svårt med sömnen men när Indy kommer och lägger sig intill mig under täcket då blir jag lugn och somnar hårt. Underbart!!
Hälsa sambon med en cyberkram från oss!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Jo man behöver ju de..
Vi har ju 6katter eller 5nu.. Å tänkte vi måste trappa ner pga allt.. men nej.. vi kan inte. å Skogis har gett nytt hopp till micke =) Så..
Jo djur har en bra verkan, jag vet.. har gått på anti dep i flera år.. å nu äter jag inga pga jag har sådana underbara djur =)
Kramar tillbaka
Inte undra på att din kille har kärat ner sig i Skogis, hon är ju jättesöt!! Dessutom är det väl så att är man allergisk så är det bättre med långhåriga katter än korthåriga har jag hört. Lycka till!

hänger inte med ett dugg, skulle ni behålal Skogis & sälja alla andra? :P *ja, jag slarvläser ;P *

Haha.
Nä jag har annonserat ut 3katter pga för mycket djur,då min sambo inte orkar å jag bor ej hemma på veckorna.
Vi har 6katter,
Lizzie,missan,piff,busan,skogis å sköldis..
Dom tre sista skulle omplaseras!
Busan är redan omplaserad.
Sköldis ska till mamma
å Skogis ska bo kvar =)
Åh, då blir det alltså 4 kvar?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Åh, då blir det alltså 4 kvar?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Grattis till Skogis, förstår att din sambo är kär.

Hej Matilda! Jättekul att det har gått så bra med Skogis.Hör av dig när jag kan få träffa henne. Mitt nr. 070-253 06 95.
KRAM till er båda.

Underbart vacker kisse Skogis är..

Japp fyra kissar blir de kvar hemma hoss oss =)
De funkar jätte bra..
Skogis fick igång sin mage ordentligt i söndags.. Hon råkade kissa ner min sambo =)

Klart jag ringer Kristine =) Jag har lovat att hålla kontakten me dig..
När jag prata med dig sist så dog mitt batteri..
Men vad bra att det ordnat sig så bra att nya kissen blev en sådan tillgång. Ja katter de kan allt vara oss människor till god hjälp på många olika sätt. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"