Kattkalender!!
Nu har jag köpt tre st kattkalender från Stockholms katthem. www.katthemmet.nu Detta har jag gjort flera år i rad nu. Jag får härliga bilder på underbara katter samt att jag stödjer katthemmet. Två smällar i ett! :)
Djurhjälpens kattkalender ligger på tur. :) www.djurhjalpen.se
Köp gärna dessa vackra kalenderar så stödjer ni katthemmen samt får en vacker kalender på köpet! 

hoppas nån mer köper. ;)

Jaa de är jättefina verkligen :)
Jag har slutat att köpa almenackor nu från affärer, förr gjorde jag alltid det men när jag fick reda på att man kunde köpa kalendrar från katthem via Kattliv så började jag med det, förra året och nu i år blir det ännu fler :) Fler än jag behöver :)
Men glöm inte KKS almenacka också :)
www.kks.nu

Jag tror vi är ett gäng här inne som beställ från olika katthem:)!
Stockholmskatthems kalendrar var jättefina och nu väntar jag på kalendrarna från DJurhjälpen:) Uppskattade julklappar bla
Ja, jag har för tredje året i rad beställt två från Djurhjälpen. Har en tredje som jag köper också, Brandmän med Klös, för min kompis vill ABSOLUT ha den…. Så snygga killar i den…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag fick hem min kalender från Sthlms katthem idag och jisses vad den var fin!

Själv har jag Stockholms katthems kalender. Och nu har Djurhjälpens kalender anlänt till katthemmet, så den kommer snart att trilla ner i era lådor. Så fort vi fått ihop folket som ska adressera och paketera.
Det är ett så enkelt sätt att hjälpa katter, utan att lägga ner mer tid än att betala för det :-). En gåva som ger och ger till katterna. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
ja jag väntar på mina från djurhjälpen, jag beställde från de ifjol och gjorde så även i år. Ser att de kommer snart då, jag började på att undra…..

Har fått hem 2 från Stockholms katthem……..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
# 4 Ha ha ha en kompis va! Skyll inte ifrån dig Gunilla! 
#9 Jo då, det är sant! hemma har jag Djurhjälpens och Esthers gammelföräldrar får också Djurhjälpens. Men Ewa får Brandmän med Klös. Då har hon en orsak att skylla på de gulliga katterna, fast hon dreglar över pojkarna, egentligen……Sant……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Själva har vi köpt tre kalendrar: KKS, Djurhjälpen och Stockholms Katthem. KKS & Stockholms katthem har redan kommit. :) Fina alster båda två.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Beställde i går , jag och min granne
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag måste tacka för alla fina omdömen om våran kalender på stockholms katthem. Vi blir jätteglada av att ni köper den 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Putt