Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 1221 ggr
Highlandertess
0

Chockad åter igen!

På Blocket efterlyser man en katt som försvunnit i Arvika. När jag läste omständigheterna blev jag chockad!!! Det var någon som hade stulit buren med katten i och sedan bara ställt ner den på måfå. Jag blir så arg! De fick tag på den personen iaf och den är nu polisanmäld. Om ni vill läsa efterlysningen så sök på Värmland och kattbur. Då dyker det upp en rubrik där det står "Försvunnen katt efterlyses".

Mvh Therese

Klasson
0

Morr… VIlka idioter.. Blir så förbannad hur kan man stjäla något som inte är ens

Nore
0

#1. HIHIHI Man stjäl inte egna saker.Cool

Wiizy
0

#2 haha, nää, då hade ma nju varit ändå dummare! ;)

Usch, säger jag bara! Idioter ;0)

Klasson
0

haha… kom på mig själv.. Man stjäl inte ens över huvud taget tycker jagf

Hawknestgrove
0

Gement, är allt jag vill säga!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

supermoccine
0

Jag funderar på hur man överhuvudtaget lyckats med något sådant. Man brukar ju inte lämna en katt i bur utan uppsikt direkt.

Highlandertess
0

#6 - Jag undrade också över det. Om jag måste gå flera gånger t.ex. om jag har någon katt med i resbur och ska ha med andra grejer så ställer jag in resburen i bilen och låser. Någon gång har jag glömt att låsa, men det gör jag inte hädanefter. Vet inte om det var så det gick till, men det finns kanske folk som är så fräcka att de går in i en olåst bil och tar saker även om man bara är borta max 5 minuter.

Lena
0

Vilken mardröm!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Ja, det där har jag varit jätteräddd för, när jag varit i Halden hos veten. två gånger har det varit på sommaren och apoteket ligger i ett köpcenter precis i anslutning till veten. Vad göra? Katten får man inte ta in. Låsa bilen? Ja visst, men meningslöst, när man ändå måste ha fönstren nere, då det har  varit solgass. Sista gången, så var det ett par hyggliga killar, som höll på att sätta upp ett lotteristånd utanför, så jag fick be dem hålla ett öga på bilen.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Här på en liten rastplats stal de en schäfervalp ur bagaget när ägaren bara gick undan för att kissa.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Highlandertess
0

#10 - :-O Jag har insett att jag har en alldeles för naiv syn på människor, trots allt man sett och upplevt. Trodde aldrig någon var så fräck.