Kattens ägare
Nu när Paprika är friskförklarad och chippad ska han registreras och försäkras. Då måste man välja en ägare och vi är ju två. Är det viktigt att det är samma namn i register och på försäkring? Spelar det någon roll vem man skriver honom på? Hur har ni andra som har "delad vårdnad" gjort?
Jag har faktiskt ingen aning, men det känns inte som om det skulle vara relevant för försäkringen men hör med försäkringsbolaget för säkerhets skull.
Skönt att han är frisk.
Lisa
jag står som ägare både till murre o lasse. och sven står fö förskringen. det är inga problem .

Har aldrig tänkt på detta ….här har det alltid varit vanan trogen att det är jag som står för detta..men bor man på samma adress..gift eller sambo har jag svårt för att tro att det ska spela någon roll..men jag kan ha fel..?

Ok.. tja, vi får väl dra lott då kanske :)
#1 Ja, det kanske man ska göra.. Ja, det visade sig ju att hans "andningsproblem" inte alls var någonting enligt andra veterinärer än sommarvikarien vi var hos först och "öronskabben" vi behandlade för då blev konstaterad som öroninflammation som sedan läkte med korrekt behandling. Suck. Men, ja, underbart att han mår bra.