Morgon! jobba,,, får passa på. har bara ett vikariat och dessvärre är hotellet jag städar stängt över jul,, ingen som vet ett bra extra jobb i växjö i mellandagarna? hehe,, skönt ett få sova men kosing behövs,,, Men fredag är det och barnledig i helgen så man kan passa på att umgås med kompisar! trevlig helg alla.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
God Morgon. Sitter på jobbet nu. går av runt nio. ledig i helgen, ska bli skönt. Öppnar en ny klubb här i ronneby så jag ska faktiskt ut imorgon kväll. Måste erkänna jag blivit lite folkskygg efter allt som hänt mig
Naquita, du går säkert med några kompisar. Håll dig till de och har en trevlig kväll. Sedan kan man alltid gå hem när det bli för mycket.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Godmorgon! ingen sömn i natt här. tittat på en massa tråkiga program på Tv, somnade inte av dom heller. Virkade sedan några kks.möss. Nu är det fredag och jag hoppas det blir en bra helg!
Usch, när jag gick upp i morse var det ganska varmt i köket. Sedan såg jag att spisen var på. Som tur bara på ett. Spisen hos mig är startrampen för katter som vill upp på kylskåpet, som är en populär kattplats. Tur att de inte lyckades vrida knappen på 6.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Godmorgon Allihopa
Trist och grått väder i innerstan och inte en snöhög så långt ögat när. Pratade med min syster igår som bor i Nynäshamn ca 4,5 mil härifrån dom har ca 5-8 cm snö kvar sen förra veckans snöfall. Medan vi inte har haft snö på en vecka *s* konstigt att det är sådan skillnad när det är så nära varandra.
Ska ha en tvätt och städdag idag tänkte jag eller ska iallfall försöka få ihop energi till det *s* tvätt tiden starar vid 12 så jag har tid på mig att bli energisk ;-)
Har redan hunnit med min katt-tjänst med mat, städa låda, bus och kel i den ordnongen *L* så nu ligger dom och knoppar och jag kan i lugn och ro surfa runt på nätet med en stark kopp kaffe som sällskap
Ha en bra Fredag
Eva, Mojje, Busan och akutmissarna Kisen och Björne

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Måste fråga om det är fler än jag som får upp felmeddelande på sidan ofta. Jag får ofta upp server app….i röd text har varit så sista veckan otroligt irriterande
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Japp, jag har också fått det felmeddelandet väldigt ofta på sistone.
Gomiddag! Ja för nu är det snart middag så nu tänker jag inte säga gomorron mer utan nu borde alla varit uppstigna för lääänge sedan hehe. =) Jag är i skolan och pluggar. Har tenta i tre dagar nästa vecka så det är full rulle här. Men nu tänkte jag och min klasskompis snart ta en paus. Och fika och shoppa lite. =)
Kramar
har precis ätit frukost med barnbarnet( micke) det är mysigt när han kommer upp o hälsar på innan han åker till jobbet.

Jag får också ofta server fel grej, framförallt på morgnarna…

Vaknade först vid 10.45 och det var skönt. Man måste få sova när man ska jobba natt hela helgen. Har varit ute och handlat lite mat så sambon och katterna får mat under helgen..

Tjenare! min kväll kommer bli chips och godis å sånt med marsvinen i knät. absolut ingenting roligt händer idag, är sjuk och allt *Bläah*

jag får ochså upp konstiga sidor när jag ska in på hittekatters sida. det är irreterande