Nytt hem sökes!
Nu måste vi tyvär pga min sambos hälsa göra de svåra beslutet ;(
Vi måste minska antalet djur hemma å tyvär är de så att dom som kom in sist får flytta!
Detta är mina älskade djur å dom ska INTE flytta vidare, Utan du ska kunna ge dom ett bra hem å inte omplasera dom igen,utan blir de på tal ska jag ha hem dom igen!
Det är som sagt.
* Hittekatten Skogis(hon skulle ju omplaseras endå)
* OmplaseringsKatten Busan, 1,5år. avmskad å ja allt!
*Ev om rätt hem uppstår så är Sköldis ..oxå till salu,dok är detta en väldigt skygg katt,sedan hon blev misshandlad som kattunge av uppfödaren! Sköldis är 4år gammal!
Alla mina katter är väldigt kjel sjuka å älskar gos! dok ej sköldis.
Det är värkligen med sorg i hjärtat jag gör detta! Men ska vi kunna leva ett bra liv å ska katterna få den kärlek dom förtjänar så måste jag detta!
Katterna kostar 100kr st.(detta är en symbolisksumma som dom är värd,dom är värda mer men då har aldrig någon råd att ta sig an dom!)

Åh va sorligt, hoppas katterna får ett bra hem till slut. Förstår att ni är ledsna men hälsan kommer i första hand..

Jag hoppas dom kommer någon stanns där dom får stannna!
Jo,hälsan är ju de vi måste sikta på först å främst.. så är de ju…tråkigt men sant
Mycket sorligt. Hoppas du hittar ett bra hem för alla!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Det finns nog någon där ute som vill ha dom…
Skogisen kommer dok inte flytta förens hon är kastrerad å sånt..
Men skulle inte Tessan ta hand om honom, om jag förstod rätt? Skogisen alltså.

ev så kunde dom inte, dom vet inte.. hennes kille ska ev börja jobba i sthlm
Men, det är i alla fall rätt, att du ska kastera skogisen? För det är ju det jag tänker skicka dig pengar till i morgon?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jo, skogisen ska kastreras å chippas innan hon åker…
Alla mina katter är kastrerade å har cipp så de ska hon oxå ha!
Alla pengar som är i insamlingen till Skogis går till skogis å hennes kastrering m.m
Det är inte akut med katterna,utan dom kommer bo kvar hos mig tills de rätta hemmet dyker upp!
Skogis å Busan bor med min i lägenheten just nu =) Dom har jätte skoj,springer å leker å håller på =)
Så här ser skogis ut just nu.
Ser ingen bild Klasson
inte ja heller…

nu såg ja men väldigt suddig:(

JO den är väldigt suddig.. Den är tagen med mobil i morse

Nu har nog båda hittat ett hem
Har Skogis oxå fått ett eget hem?

Faktist så Kommer Skogis å Busan att flytta tillsammans å dom kommer flytta till min arbetskolega…
Först så ville han bara ha Busan, men sen så kom han på de att då kanske busan blir ensam, så då fråga han om skogis oxå!
Så för katternas skull så blir detta bäst!
Vad bra!!!! 

Dom får ju bo tillsammans då =) Å ha sälskap av varandra när han e på jobbe

Men så skönt att det ordat sig..och att dom får sällskap av varandra..

Åh vilken lycka att båda katterna får komma till samma hem.
Toppenbra
Har du fler katter.
Eller ska du inte ha några alls
Jenna

Härligt jobbat! Det är bra med arbetskompisar! Som dessutom förstår att det är bra för katten med sällskap! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja, nu kommer du ju att kunna ha koll på dom lite =) Vad skönt för dig!
Skönt att höra att det löser sig för båda katterna och att de får komma tillsammans. Jobbigt med din sambos hälsa, hoppas han kryar på sig. Hälsan är ju som sagt det viktigaste av allt. Han får sköta om sig riktigt bra nu!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vi har just nu 6katter. Vi ska behålla tre st.. Så två hittekatter har ju fått hem dom flyttar snart.
Å en liten plutt har jag kvar,men hon överväger vi att hon får somna, hon har blivit så grymt misshandlad av sin uppfödare,så ingen får ta i henne, ser hon dig,rör du dig så är hon borta på tre sek, vi har haft henne sedan hon va 9v nu 4år.. men ingen bättring
Men har hon inte ett bra liv ändå fast hon inte vill bli klappad? Fast det låter väldigt konstigt att hon inte blev tamare på 4 år, för en kattunge på 9 veckor borde kunna glömma snabbt.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jo,vist har hon ett bra liv.. Men vi känner oss så elaka mot henne då hon är så rädd för oss.. Hon äter inte om du är iköket.. Hon är handlingsberädd hela tiden…
Jo jag tycker oxå hon skulle ha blivit tamare.. Hon har ju bott hoss oss sedan hon va liten knart.. å vi har tänkt på de med avlivning ett tag,men så skjuter vi upp de å så.. Dom som har träffat henne tycker synd om henne..
jA, AVLIVA HENNE INTE! HON HAR JU DET BRA, HON LEVER JU SITT LILLA TRYGGA LIV!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....