Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 451 ggr
evamojje
0

Kalender dax

kal2008.gif
Imorgon kommer den från tryckeriet och på söndag så ska vi sätta igång med att kuvertera den första omgången.
Så nu är det dax att beställa den :-)
Den kostar 100 kr och då går alla pengar till verksamheten med katterna.
Köp en eller fler och du hjälper katterna väldigt mycket :-)
Om ni har ett företag eller en affär där ni kan tänka er att sälja vår kalender, hör av er. Vi blir glada för all hjälp vi får :-)
Mojje & Busan & deras 2 nya akutkatter hoppas att ni vill sträcka ut en hjälpande hand

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Tezza
0

väntar med spänning på att dom dyker upp i brevlådan!:)

abuelas
0

Har nu beställt en almenacka..

Spännande! Glad 

Anita

Alexej
0

Har redan beställt!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

essut
0

Har oxå redan beställt. Det ska bli så spännande att få hem den.

evamojje
0

Katterna tackar för hjälpen ;-)

Det är speciellt kul med årets kalender eftersom vi riktat in oss på att visa dom skygga katterna och det framgångsrika projektet i Husby. Så jag e speciellt stolt över att ha fått varit med och arbetat med kalendern just för att skyggisarna lyfts fram. Hoppas på massor med sålda kalendrar *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Klasson
0

Jag har oxå beställt en nu

storAnnette
0

En till!

Erika91
0

Beställde en så fort jag fick höra att ni hade en kalender som ni säljer. Har fått hem den för ett tag sen och nu längtar jag redan till nästa år då den kan pryda väggen!

evamojje
0

Va kul att ni gilar den. Var på katthemmet igår och packade kalendrar. På tisdag så åker att stort gäng kalendrar iväg med posten *L*

anebit
0

Jag fick hem 2 st kalendrar i förra veckan. Jättefina………….. jag älskar kattbilderna samt att läsa om kissarna.

Mina barnbarn tycker det är jätteintressant att läsa om de olika katterna….

Både min dotter och jag har 2007 års kalendrar på väggen och hennes 9 åriga son visar alltid sina kompisar bilderna,  speciellt Scarface och berättar om honom.

Så där har vi en liten blivande kattambassadör. Han skall få nya kalendern i julklapp….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna