efterlysning!
JAg undrar, om någon behöll eller vet, var den vackra lilla berättelsen/poemet tog vägen,som Vanessa skrev någon gång i sommar, ur en liten kattmammas ögon sedd.JAg kommer bara ihåg lite lösryckta saker, bl a ……."du låter mig få söta ungar, som du sedan slår ihjäl" Nån som känner igen det? Vanessa skrev den här inne, men hon kommer inte heller ihåg var… KAn någon hjälpa mig? Behöver trycka upp den i nyllet på ett par här…..Trodde jag hade sparat den bland mina kattpoem, men icke…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vet inte, men vart sugen på att läsa den : )
Får man fråga vad som hänt?
Måste har varit under tiden då min dator tog sig semester genom att paja grafikkortet. Känner inte igen det!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Puttar upp, för både Vanessa och jag ville gärna se det igen!
Nån som vet??????
Pma Vanessa
Suck, jag har gjort det1 hon kommer inte heller ihåg!

Jag skriver för mycket, jämt, jämt. Och ibland så skriver jag det bara här och lägger det inte på min dator, och då kan det bli så här. Teflonhjärnan har åter gjort entre. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Lika mycket teflon hos mig då. JAg brukar lägga fina saker i en mapp som heter kattpoem. Där borde den ha hamnat. Alltså ligger den nånstans här…..

Är helt övertygad om att det du Gunilla efterlyser är en mycket gripande och givande läsning..jag skulle också vilja se det..
JA, JAg vet att många komenterade den vackra sorgliga hiostorien. Himla synd, att man ionte kan se allt som man har skrivit, syns bara ett tag bakåt….

: ( hojta till om du får tag i den, för skulle vilja läsa den..
Kan säga att jag, i tristess i går kväll, letade igenom en hela massa gamla trådar men hittade den inte.. =/ Hur var det med fokus, försvann vissa trådar när det blev vajs?
Just det…… kan ha varit bl a det som försvann. För jag borde ha hittat det när jag sökte på meningen jag citerade, eller hur?
Jag har också sökt på den men hittar inget ens i närheten av den meningen.. Har googlat på den också och inget dyker upp.. Frågan är om det verkligen är rätt mening du har? Svårt att komma ihåg exakt fras när det är en gammal tråd..

Jag satt som Jossan igår och sökte igenom de olika kategorierna så jag kunde läsa gamla trådar. men hittade det inte. Ser inte bättre ut än att den försvunnit.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vi hade visst himla tråkigt i går kväll Åsa! Hahaha!
Jag brukar samla på allt, men dikter och poem är inte min grej, så det sparade jag nog inte

#16: haha, ja eller så kan man säga att vi är otroligt hjälpsamma och vill hjälpa till :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åsa, jag tror nog på det senare!det trista är, att Vanessa hade inte heller sparat den, utan bara skrivit den här inne….