Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 583 ggr
Destany
0

Äntligen =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu när jag låg o tittade på Idol kom Puma o jag klappade henne en stund på golvet. sen sa jag kom o hon hoppade upp på min mage o satt där o trampade ett tag o det har aldrig hänt innan att hon gjort det frivilligt.. jag blev så glad så jag började nästan gråta…

för er som inte vet så kom puma till mig för 3 år sen som en liten hemlös kattunge.. hon har aldrig nånsin velat vara i min famn innan och mänsklig kontakt e ju bra så länge det e på hennes villkor.. en svår nöt att knäcka men nu börjar framstegen dugga tätt… o jag e så lycklig över det =)

martdat
0

Skrattandeförstår att du blev glad!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
0

Sååå underbart..kan riktigt känna din inre gläjde ända hit…när man får uppleva något likande känns livet så stort…så fin hon är missen!!!

Jenna-Gun
0

Härligt att läsa.

Skönt att det händer framsteg.

Kram Jenna

vanessa
0

En av katterna jag adopterat har heller aldrig legat i knäet. Men för några månad sedan så har mitt knä blivit henner nya favoritplats. Man blir så lycklig ända in i hjärteroten. Så jag vet hur du känner det :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alexej
0

Grattis både till dig och Puma! :)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Grattis!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

essut
0

Grattis, förstår verkligen hur glad du vart.