Äntligen =)
nu när jag låg o tittade på Idol kom Puma o jag klappade henne en stund på golvet. sen sa jag kom o hon hoppade upp på min mage o satt där o trampade ett tag o det har aldrig hänt innan att hon gjort det frivilligt.. jag blev så glad så jag började nästan gråta…
för er som inte vet så kom puma till mig för 3 år sen som en liten hemlös kattunge.. hon har aldrig nånsin velat vara i min famn innan och mänsklig kontakt e ju bra så länge det e på hennes villkor.. en svår nöt att knäcka men nu börjar framstegen dugga tätt… o jag e så lycklig över det =)

förstår att du blev glad!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vad roligt! :D

Sååå underbart..kan riktigt känna din inre gläjde ända hit…när man får uppleva något likande känns livet så stort…så fin hon är missen!!!
Härligt att läsa.
Skönt att det händer framsteg.
Kram Jenna

En av katterna jag adopterat har heller aldrig legat i knäet. Men för några månad sedan så har mitt knä blivit henner nya favoritplats. Man blir så lycklig ända in i hjärteroten. Så jag vet hur du känner det :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Grattis både till dig och Puma! :)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Grattis!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Grattis, förstår verkligen hur glad du vart.