OT Mardröm!
Hade en sån hemsk mardröm inatt. Drömde att det kom en kvinna som skulle titta på Tetris som är kvar här. Allt verkade frid och fröjd, men så nämnde kvinnan nåt om att "vad kul att ha katt för en stund". Då sa jag att katter kan bli mellan 15-20 år så en stund är väl att "underdriva". Då berättar kvinnan att de ska flytta till lägenhet om ett halvår och "då vill vi inte ha nån katt så han får bli kvar ute då. De klarar sig så bra ändå så…" Jisses vad jag höll på att explodera i drömmen. Skrek till henne att hon inte fick katten om hon tänkte så.
Sedan vaknade jag. Var otroligt tacksam att det var en dröm, men vad hemskt att det faktiskt finns folk som tänker så. Jag har nog tänkt en massa på det på sistone i och med att jag försöker hitta hem till Tetris och så dök det upp i en mardröm…huh!

Men Oj vilken hemskt mardröm, tur att det bara var en dröm..
Kanske en varning att kolla en köpare extra noga?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#2 - Så kanske jag ska tolka det :-) Har ingen intressent nu för tillfället, men hade en som jag inte kände riktig tilltro till. Sedan så hörde inte hon av sig nåt mer heller så…

Men det ar ju en himla tur att det bara var en mardröm..fast å andra sidan känns det inte så bara när man väl är inne i den..