Tjuvtitt
Jag har sett Djurhjälpens monter som kommer att finnas på Täby Park Hotell i morgon lördag i samband med kattutställning. Toppensnygg monter fylld med grejer och information. Alla som kan borde komma och kollasamt samtidigt se en massa katter

Men vad snäll du är Leffe. Men det är ni som ordnat att vi fått en bra plats och yta att visa upp oss på, så det är vi så tacksamma gför.
Hoppas också att så många som möjligt kan komma till kattutsällningen på Täby Park Hotell i Täby. Speciellt som det är så många huskatter som ställs ut, det är trevligt att se att de har ett värde utanför soptunnor. Varav jag vet att det finns före detta hemlösingar där som visar vart strålkastarna ska rikta ljuset. På dem :-).
Nu ska jag göra det sista med diplomen. För den snälla föreningen Storstockholms katten ger gåvor till domarna som ger föreningen Djurhjälpen tillskott i kassan. Det tackar man för. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jag önskar er en jättetrevlig dag där, synt att jag bor för långt bort!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus