Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 467 ggr
Ankie
0

Fruktansvärd vanvård igen!

Stackars missar, jag tittade på bilderna, det skulle jag inte ha gjort. Stackars stackars katter Gråter

http://orebro.expressen.se/nyheter/1.926574/politikerns-hus-var-fullt-av-doda-katter

piamaria
0

Hur är folk funtade Gråter

kajsa08
0

Nu igen..jag blir så ledsen, stackars katter. jag kan inte för mitt liv begripa hur människor tänker när de gör så här, var finns hjärtat? Tydligen har de inget alls, för om man inte kan ha empati och kärlek för djur, hur ska man då kunna ha det för människor. Och politiker, då undrar man hur det står till, det är inte rätt. Inte av någon människa. Men jag menar att de som representerar samhället måste ha både hjärta och hjärna för att visa vad vi andra står för.

Jenna-Gun
0

IIIIIIIinte nu igen.

Grrrrrrrrrrrr

Läste kommentarerna.

Om politikern går till jobbet, luktandes kattpiss, borde omgivingen reagera.

För det borde ju sitta i kläderna,eller har jag fel

Jenna:(

NisseHult
0

Fy vad vidrigt!!!! Att folk får hålla på. E för chockad för att riktigt veta vad jag ska säga mer just nu.

karins
0

Å vad hemskt! Varför skaffar en del människor djur..när de inte kan ta hand om dom :.(

Lena
0

En ledsam och tragisk historia. Man kan ana sig till att det ligger en personlig tragedi bakom det hela. Bara hemskt att det ska få gå så långt innan myndigheterna ingriper. Skyddsnätet är inget vidare varken för människor eller djur i vårt kära fosterland.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Men usch..man blir så djupt illa berörd..Örebro är min hemstad där jag tagit hand om många herrelösa missar…nu blir jag ledsen…

Hawknestgrove
0

TVI VALE!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Klasson
0

Fy fn..  Å av en Politiker oxå?!?!

Vidrigt!!!!

vanessa
0

Suck. Och bortförklaringarna. Jag är inte heller frisk, men mina katter får bra mat, ren kattlåda, och en massa kärlek. För min hälsas skull skaffar jag inte fler katter heller. Just för att jag är rädd om de små liven och inte vill att jag ska bli för trött att katternas liv blir lite sämre än bäst. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.