Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 859 ggr
marieborg
0

Lördagsfest

Vi hade en liten räkfest precis. Det var länge sedan och oj vad det var uppskattat!

Först satt de och väntade lite fint…

siberlina
0

dom ser riktigt  förväntansfulla  ut.

marieborg
0

Sen kunde de inte hålla sig för husse tog så lång tid på sig att skala räkorna…

marieborg
0

Maja stretchar

siberlina
0

va  gulligt

marieborg
0

Nu kommer räkorna snart….

marieborg
0

ÄNTLIGEN RÄKOR…..

marieborg
0

Har ni några matbilder att dela med er av?

JosephineF
0

Japp! Hamlet smaskar järnet! Inte räkor dock.. =/ Bara vanlig vardagsmat!

JosephineF
0

Och nu tvingade Hubert mig att sätta in en bild på honom i gräddskålen också.. =/ Ingen hittekatt, dock en hittekattsfadder =)

Alexej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken vacker katt Hamlet är.

Har en gammal bild av mina katter när det är matdags…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

#10 Hahaha! Det var fullsatt på den restaurangen du! =)

Alexej
0

Ja, problemet är mina hundar. Jag måste alltid mata katterna uppe på bordet eller skåpet och tom där lyckas de käkar upp kattmaten inom 1 sekund.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Min hund vet att han inte får äta kattmaten så han gör inte det. Mina katter äter av hundmaten dock.. =/ Där får jag jaga och vara på min vakt, för jag kan säga att Doggy inte är något vidare för en kattungemage!

Erika91
0

KyssVilka fina bilder

#0 Tur att du inte sa nått till Sverker för i så fall skulle han ha kommit på besök Flört
#5 Herregud, jag vet inte ens vad alla katter heter, Pärlan, Lotus, Maja och… jaa sen vet jag inte Flört

Erika91
0

Smokey och Vilda var det ju också nu efter en titt på din sida Glad Men vem är vem?

MelindaS
0

Mysiga bilder! Känner igen det där från här hemma hehe. Det är sååååå jobbigt att behöva vänta tills matte är klar med godsakerna. Man tar alltid för lång tid på sig. Glad 

Kramar

Erika91
0

Sverker försökte sno mina räkor på min räksmörgås ;D

Jenna-Gun
0

Har rotat i mina foton

och satt ihop de jag har.

Men det är bara vardagsmat.

Fotot är stort så jag vill inte minska

ner det.

Jenna:)

Sidentass
0

Hi,hiiii..jag skrattar så igenkännande!

Det ser ut som de gör hos oss när matten lagar mat..då vet hela gänget att det ramlar ner gobitar till dom..men när hussen är där o grejar kommer dom inte..då vet dom att det är mera indragningar..som jag sagt i en annan tråd ska jag skaffa mej en enkel digitalkamera..för nu kan jag inte vänta längre innan jag också får dokumentera alla katthändelser här..som ni andra gör..hade nån enkel reklamsak tidigare..men den har gjort sitt nu…underbart att få ta del av detta:-)

Hawknestgrove
0

Såna mysiga bilder. JA, jag har en bild på Arne när han äter, men den får ni inte se….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

marieborg
0

Vilka fina bilder, både på katter och hundar.

Härlig bild på ditt stora gäng Alexej. Förstår att Sverker vill ha din smörgås #17Skrattande

Ja köp en digitalkamera så vi får se bilder på dina katter oxå, sidentass…älskar kattbilder som ni kanske märkt!

#15 Har du inte koll på alla våra katterFlört Vida (lillan) är vit och grå och Smokey (stora killen) är smokfärgad (gråaktig)

Hawknestgrove
0

Hm… här får jag gå ut i gången för att äta räkor. Alla vill ha, men bara en får äta. Så då får jag sitta och huuttra själv i gången och äta, kan ju inte bara låta Pipis få räkor….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

evamojje
0

Frukost är det fullt pådrag i katkolonin

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=848a86c7-2e1c-4990-852c-a5aff5d731d8&Filename=frukodst i kattkolonin.jpg)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

kattassen
0

Räkor är gott!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

karins
0

My och Mozart gillar kokt fisk!![](../ShowFile.aspx?BinaryId=5a3298f3-3c12-4177-ba18-3542fff0cc5e&Filename=My och Mozart 078.jpg)

modellflickan
0

Mysig tråd med många fina missar :)

Sidentass
0

#21 jaaa..nu kan inte 700 hästar ens få mej att låta bli att köpa min egen födelsedagspresent….det SKA bli en kamera nu till slutet av månaden..har en på gång hos Clas Ohlsson..dom sa att de är rykande åtgång på den..men då var min far så vänlig att han erbjöd sig att läga ut sålänge…tänk att det är så frestande att fota katter..katter..o ännu flera katter!!! Era bilder här i tråden är helt fantastiska!!

JosephineF
0

Då ser vi fram emot en massa foton från dig Siden! Killen i din Avatar har bara sååå mysigt uttryck! =)

marieborg
0

Va kul att du ska skaffa digitakamera..snabba dig nu så att de inte tar slut på Clas Ohlsson. Snäll pappaGlad

Sidentass
0

#28 Linus sträcker på plymen o tackar!!

#29 ja..jag ska lägga benen på ryggen..sen eftersom jag bestämt att det skulle bli som en present så får den ligga till den rätta dagen..då vet man iallafall att den finns o kan börja plåta när det så är dags..;-)) Däremot har jag tänkt att lära mej den i förskott..så det bara är att tuta o köra sen!!