Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 332 ggr
Ciiviic
0

Transport - permanent hem

Hallå.. Läget här hemma är rätt så akut, vi sitter här med 2 små kissebebisar på ca 10 veckor, som skulle behöva komma till Ronneby där stödhemmet var, eller permanent hem så fooooort som möjligt.

Dom skulle egentligen inte hitt, utan till en tjej uppåt i landet, men hon fick förhinder då vi transportera katterna, då skulle dom sova här till imorgon men nu har hon åter igen fått förhinder.

Min ena katt tycker absolut inte om att ha dom här, och jag har ingen möjlighet att sära på dom, ingen fara så länge man är hemma.

Men jag har ett jobb att sköta :( . 

Jag har fixat så en kompis kan åka max, 40 mil upp eller ner, det är mina sista pengar denna månad.

Är det någon som kan hjälpa oss. Vi finns i västerås….

Lena
0

Puttar upp så att fler kan läsa. Vet ju att det rör sig om riktigt snygga kissar. Hoppas ett permanent hem infinner sig snabbt som attan.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ciiviic
0

#1 - Tack, ja det är vääääldigt akut, dels för mina katters skull samt deras …. Vi ska omplacera våran egna : ( För att hon inte kommer överens med våran äldsta.

Gaah blir galen här hemma, är helt vimsig.

Hawknestgrove
0

puttar upp!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ciiviic
0

Ser ut att ha löst sig *wooohooo*…

Fast inge stort glädje hopp än

Ciiviic
0

Imorgon får dom komma till sitt nya hem : ) . wooohoo

Naquita
0

jag la ut en annons på blocket och det verkar ha löst sig genom det=))

Sidentass
0

Men så underbart att det ser ut att ha löst sig!!!

Ciiviic
0

Japp : ) Så om några timmar är jag iväg för att lämna dom : )

Lena
0

Underbart höra att det löst sig så bra för de små kissarna!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ciiviic
0

: ) Aaah som tusan , som ett hej då, såå höll dom mig vakna till bara halv fem, sen väckte dom mig klockan 10 . såå rara så

Naquita
0

#10 det ska väl märkas när de åkt sen:P hehe

Ciiviic
0

#11 - ja de kommer de att göraa, har vart 2 jobbiga nätter : )