OT digitalkameror
Tänkte höra om någon vet var man kan hitta en lätthanterlig digitalkamera till ett humant pris…det är nämligen så att jag bestämt mej för att försöka hitta en bra grej att plåta mitt härliga kattgäng med som en present åt mej själv;-) Enda kruxet är jag inte har råd att lägga ut tusentals kronor, utan man undrar om det finns några skapliga kameror under eller runt tusenlappen att tillgå…
Hälsningar
Fotosugna Sidentassen
Tja, min Samsung kostade 1500 när jag köpte den för ett år sedan, och den var riktigt bra för det priset tyckte jag :P Samsung överhuvudtaget är väl att rekommendera tycker jag, inte haft några problem, och de är inte hyperdyra ^^

Tack så jättemycket för tipset!! Ska läggas på minnet här!
En annan sitter och suktar efter en Nikon D80 eller Canon 350D, fast då får man ju snällt punga ut med 11.000 resp. 6500, tänk om man hade dom pengarna? :p

jag har en Kodak EasyShare c433
Den är billig och bra : )O
Och jag har en Kodak EasyShare C643 och den är inte särskilt bra.. =/ Jättefina bilder utomhus, men inne.. Näää.. Drygt 1700 fick jag ge för den..

min funkar skit bra : ) Betalade 900 för den : )
Hör efter med Lena! Hon är duktig på att fotografera, även hennes man, så de kan säkert tipsa dig om ett bra alternativ!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#6 ett pris däromkring är väl vad som passar en fattig kyrkråtta som jag..vad är det för märke på din?

Det är en kodakeasyshare c433.
Om du addar min msn så kan du få lite bilder och se hur dom blir.
Liinda__ffs@hotmail.com
En begagnad på Blocket kanske?
Den verkade inte dum. OCh när man betalar via internetgirot å är man säker, dessutom. Köpte mijn betgagnade på blocket, helt nöjd… Använde också internetgirot. Hm… kolla Tradera också!
Jag köpte en HP- Photosmart med 7megapixels på avbetalning hos Siba. 1200 kronor eller nåt. Den är super.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tack snälla ni för alla tips! Har kikat på länken..jag fick..o man blir bra sugen..har också ett reklamerbjudande om en Kodakeasyshare M753 från en easyshopping katalog Clasohlson..gissa om jag är ivrig på att fixa det till slutet av månaden o börja plåta katter för brinnande livet!!!

Sidentass : LYCKA TILL : ) Hoppas vi får se många bilder : )

Var inne på blocketlänken..o det var nära att man slog till..men samtidigt kom förnuftet o knackade på..jag som inte har nån vana vid sådana kameror behöver ha en affär att slinka in i där den är köpt för att be om hjälp när man behöver om det skulle strula..
Köpte en HP Photosmart 707 för 1800:-

Likadan kamera som Sinikka.
Jenna

Pixmania har billiga kameror. Ta en titt där.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#14 kan jag lova att det blir!! Får dock vänta till slutet på månaden då det kommer pengar..men börjar som sagt att undersöka redan nu..tack alla ni för länkar o tips!! Sambon skakar på huvet o säger.."men vad ska du med en sån till du springer ju bara o plåtar katter"!!!
Men vad sjutton..det är ju det som är det roliga juh!!! Plåta katter och och om igen!!!

#16 den ser jättefin ut Jenna…förstår att dina katter ofta får stå modeller framför den!!

Se upp litegrann med PixMania bara. Jättebra priser, men om kameran går sönder eller du ångrar dig så är det ett helskotta att få tillbaka pengar. För oss skulle det dessutom ta två veckor längre leveranstid än vad som stod när vi lade orden. (Köpte en platt TV där med min sambo, men när vi upptäckte att leveransen inte skulle komma när vi trodde, annulerade vi köpet innan de skickade iväg tv'n. Vi köpte en TV i en butik istället, men pengarna tillbaka från PixMania dröjde över tre månader och otaliga telefonsamtal med dem och DHL (de skickade tv'n ändå)… och det var mycket tråkig tid som gick åt…)
Men jag har hört folk som det har gått bekymmerslöst för, så det finns tydligen ljusglimtar i företaget också :).

#20 tack för att du berättar..för min del lutar det nog åt att jag köper i butik, eftersom jag gärna vill ha möjligheten att ta med mej kameran till butiken o fråga om det är nåt man inte fattar, eller om något krånglar..
Fick reklambroschyr idag där Clas Ohlsson säljer en Kodak EasyShare M753 för 995,. (ord pris1495.-) 7.0 megapixlar, 3x optisk zoom, 2,5" färgdisplay. Filmsekvenser med lju, 16 MB inbyggt minne, uttag för SD-minneskort artnummer 38-2661.
Vet ju inte om bra eller ej, men tyckte priset var bra för digitalkamera för lite husbehov. Lycka till i kamera jakten.

Du! Sådana här grejer är ju schyssta att köpa på blocket!!!

Pixmania har jättedyra frakter, vad jag har sett. Köper du från www.dustinhome.se så är frakten fri, om priset översrtiger 500 kr. De är dessutom väldigt bra att ha att göra med och välrenomerade

#22 Det är precis den jag ligger o spånar på!! hi,hiii…sen som jag sagt tidigare vill jag helst köpa från affär..för jag vill kunna gå dit o prata o få råd om man stöter på trassel..
Jag köpte min Canon Powershot A430 på Netonnet för runt 1500 kr. Den är jag supernöjd med! Nu har jag haft den i över 1 år så den modellen har utgått, men flera nya har kommit.
Vad jag har fattad är det med pixlar viktigt, inget under 7 megapixlar.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Och vad jag hört är megapixlarna överdrivna, zoomen ska vara bra ;) Det beror nog på vem man frågar..
Min är på 4 megapixlar och korten blir alldeles utmärkta med den :-) Jag har t.o.m. lyckats ta toppenkort med den.

Lurar fortfarande på den hos Claes Ohlson…men det gäller att sno sig lite granna..kontaktade dom igår och dom här kamerorna som jag syftade på går åt som smör i solsken!!