SKS forumet.
Detta hör inte hit men frågar ändå det kanske finns någon som vet. Jag kommer inte in på SKS forumet. Jag ser ingen som jag kan ringa och kontakta heller ingen email adress så ja kan nå någon. Det finns outlook men det krånglar så det går inte, ibland var det bättre förr när man kunde nå folk på telefonen. När jag ska göra ett nytt konto så står det att användarkontot är upptaget, jag tror jag blir knasig. Tänk vad det ska krångla…Har någon här råkat ut för det och hur gick ni tillväga? Det finns ett inlägg där om hot om avlivning igen och så kan jag inte knysta ett ord, det känns inte roligt.

Jag kom in!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

menar du kattforum.se?

Jag antog det, dvs. Svenska Katters Sidas diskussionsforum =
www. kattforum.se
#2 Ja men precis, kattforum.se. Jag vet inte hur det började krångla men nu är det färdigkrånglat för jag kommer inte alls in. Men Kattassen du som kommer in, om du har tid kan inte du titta om du ser någon emailadress på någon ansvarig där som jag kan kontakta. Det vore jag väldigt tacksam för..

Hittade denna e-mail adress under "Kontakta oss" Hoppas du får bukt med problemet!
Tack för det! Nu har jag skickat iväg får vi se om jag får något svar. Men det är ju dumt det borde ju finnas ett telenummer att ringa… Tycker jag 
Det är ju moderna tider nu….