Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 629 ggr
Sidentass
0

mindre datorsittande i helgen

Vill bara berätta att jag inte kan vara alltför synlig här i helgen..måste försöka med den svåra uppgiften att hålla mej mer eller mindre i från datorn. Imorgon får jag besök av två Örebro-kompissar, vi ska slå följe till Norrköping för att gå på konsert med Lars Winnerbäck.

Ska bara bli sååå roligt och spännande…men det innebär också att jag måste gå runt med dammsugaren några varm, en av mina väninnor är kattallergiker! /

Siden

yavannaKementari
0

Ååååh! *dör av avundsjuka* Jag såg Lasse för en vecka sedan i Lund och det var hans bästa bästa bästa spelning någonsin.

Han spelar nästan alla låtar från Daugava, helt underbart.

ååååh! Jag vill också! Hälsa Lasse från mig! ;)

Lena
0

Norrköping - det är ju min gamla hemstad! ha det så kul Sidentass!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattassen
0

Jag kommer också att vara "osynlig" här i helgen. Vi skall till Värnamo och lyssna på Brassbands-musik. Tävlingar och festival.

Ha en kul helg alla forumister!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Sidentass
0

#1 Men nu längtar jag ju ännu mer när jag hör dej säga det, jag ska framföra din hälsning *L*!!Flört

-men tror ni jag lyckats slita mej från datorn..neeeej då..finns väl ingen med sämre självdiciplin än jag..men nu måste jag försöka resa mej..måste ju dammsuga så länge det är ljust juh!!! o mat ska lagas..sängar bäddas..torkas o fejas..o här sitter jag..man är hopplös..Generad

kattlover
0

# 4     Vad härligt att läsa att det finns fler som jag…  Oskyldig

JosephineF
0

Jag har en disk som jag sneglar på varje gång jag hämtar nytt kaffe. Men diskar gör jag inte förrän någon tvingar mig ;) Mycket trevligare att sitta häääär, och bara luuuukta på blommorna..

kattassen
0

Jag har faktiskt dammsugit och våttorkat mellan forum-attackerna i dag…Oskyldig

JosephineF
0

Jag har tagit disken! Det är sant! Fick träsmak i baken av skrivbordsstolen  Förvånad

Sidentass
0

o jag har dammsugit iallfall..nu återstår lite badrumstorkning..sånt där urtrist göra..sen matlagningen..så skönt att höra att det finns fler som hellre sitter här än att ägna sig åt dessa måsten..

yavannaKementari
0

#9 Du får väl lyssna på Lasse, då går städningen snabbare!

Åh, varje gång jag går in i denna tråd blir jag grön av avund. Hoppas LW åker på turné nästa år också!

Sidentass
0

#9 ja..det har du så rätt i!! O nu när man är klar med dammsugar-oljudet kan man kräma på musiken  o ladda lite för morrondagen ;-)

Sidentass
0

#3 det är underbart med musik!! Hoppas du får det riktigt trevligt i Värnamo och att konserten blir givande!

Sidentass
0

#2 Har också viss känsla för norrköping eftersom min far är därifrån och man hade mor-och farföräldrar boende där.

kattassen
0

#12 Tack Sidentass, det skall bli spännande. Dottern skall vara med och tävla i SM så det blir pirrigt.

Sidentass
0

Heja dottern din!!! Vi stöttar o håller tummarna här:-)

Hawknestgrove
0

Hehe, lila osynlig som jag brukar vara på helgerna!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Det var en helt fantastisk konsert..mycket skickliga musiker också..o Lasse är så cool och ger mycket av sig själv..det är inte utan att man blir sugen på att gå igen…..det är något alldeles speciellt  också med den stämning som blir vid större konserter..gillar sånt!Glad

Nu är mina kompissar ute  o köper fika bröd..återkommer mer på riktigt imorgon igen!/

Siden