Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 439 ggr
marieborg
0

Men klappa oss....

Tror att vårt gäng börjar bli less på att jag sitter framför datorn så ofta. En efter en hoppar de upp på databordet och lägger sig. Mysigt men mycket hår i tangentbordet Skrattande

marieborg
0

Maja och Millan

marieborg
0

Maja och Pärlan

marieborg
0

Maja ensam

marieborg
0

Maja och Millan igen

marieborg
0

Känner mig aldrig ensam i alla fall Glad

Ciiviic
0

Aww vad gulligt :)

Jenna-Gun
0

Som här då.

Jenna

Sidentass
0

Ihhhh….vilka härligt ljuvliga bilder…så typiskt taget direkt från verkligheten..likandant är det här..min chef här vid burken heter Bamse..tyvärr har min kamera krånglat så jag har inte kunnat visa er vårt samarbete;-)

Erika91
0

Så sött :)

zenita
0

sixten hos therese87JPEG-bild öppnas i nytt fönster

karins
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så söta alla är!

Den här killen är buskul…som synes tycker katterna att vi ska riva ner tapeten..hrm..

Ciiviic
0

Här hemma hjälper båda husse : )

YvonneW
0

Härliga foton Marieborg. Så där ser det ut vid min dator också. Och över skrivaren och kopiatorn måste jag lägga skydd för att inte få in katthår. Är sladden till kopiatorn i lyckas dom trampa och sätta igång den så att den står och spottar ut papper tills dom är slut.

MelindaS
0

Hehe vilka helsköna kort!!! Känns igen det där haha.

Kramar

maggan47
0

Timjan kommer som ett skott, när jag sätter mig vid datorn, och så börjar putsningen i mitt knä, varpå hon raderar, lägger till i en salig röra, digitalkameran på lagning, typiskt i går, när hon var helt fascinerad av datorn, och då och då slog med tassen, samt förståndigt nog, radera sina inläggGladMaggan47

Alexej
0

Och jag har alltid kattmamman på skärmen!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

maria83
0

Här har vi en som alltid ska va med vid datorn! Skrattande

Alexej
0

Söt! :)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

marieborg
0

Vilka mysiga kort! Vill gärna ser flera.

Mysigt med sällskap vid datan men när Millan (kattunge på ca 12 veckor) jagar mina fingrar när jag skriver blir det lite svårt att skrivaSkrattande

Hawknestgrove
0

Hihi, mina katter är väl knäppa då… De låter mig vara ifred!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

,Har alltid en kisse

bredvid tangentbordet.

De har jourschema,

med att kolla vad matte skrivet

Jenna

YvonneW
0

#21 Ser att du lägger samma patiens som jag brukar lägga på datorn! Kul!

MariannE11
0

tänk om det fanns katter som ligger BREDVID datorn… när det här händer så är det bara att ge upp…Glad

det är min sötnos Zazza som poserar….

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=b475d394-891b-4435-b33b-b6bf991d7cac&Filename=20071021 023.jpg)

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Jenna-Gun
0

Jo ,mem det finns ingen plats att ligga så, på mitt databord. det är för trångt.

Titta på fotot.

Annars skulle de nog ligga där.

Jenna

marieborg
0

Sköna bilder!

Nu har Maja börjat campa och tar med sig sovsäcken upp på databordet Flört

Hawknestgrove
0

Ha, en sån fin sovsäck köpte jag till mina, men den är ingen som vill ha. Så jag får ha den att värma föterna i…….

MariannE11
0

å vilken söt sovsäck…Glad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Hawknestgrove
0

En bild på en användning

Alexej
0

Vad söta de är!!!

karins
0

Så gulliga sovsäckar :-) Undrar om mina katter skulle gilla en sån.

Hawknestgrove
0

Ja, min kostade 70 kr på rusta. helmysig, tyckte jag. Men den bilden är nog den enda gången jag sett att den blivit använd, fattar inte varför…..

karins
0

Aha Rusta..några av mina katter gillar att krypa under täcket, kanske vore något för dom.

Simson
0

Min minsta har börjat krypa inunder bäddmadrassen…han vet att jag gömmer godispåsen där… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Simson, du är härligt. Jag gömmer mina godispåsar för min son och sedan glömmer jag bort de ibland. Men när jag hittar de är det fest!

Jenna-Gun
0

hehe

Jenna =))))))

Simson
0

Ja de lär sig allt för mycket allt för fort! =)

När jag kör en utskrift på skrivaren kommer minstingen med världens rivstart, hoppar upp på bordet och med en bredsladd in i pennställen passar han på utskriften som kommer! SUCK! En gång orkade han inte vänta utan stack in tassen för att dra ut pappret med följden att han fastnade med klon inne i skrivaren! Dubbelsuck! Det är bättre när de "bara" går på tangentbordet! Även om de ställer om i menyerna etc… Fundersam

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
0

Marrwn här gillar Per Gessle.

På radion spelade de en låt med honom en kväll. Leo kom i 200 knyck och tarmpade på fjärrkontrollen.Så då blev det slutlyssnat. Kan inte ställa in stationerna själv :(

Jenna

Hawknestgrove
0

Med risk för att vara tjatig…… PAw Sense…..Toppen!