Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1231 ggr
Miss_Kitten
0

bilder på klösmöbeln

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder på våra hittekissar när dom leker i sin nya klösmöbel som matte vann på tyska ebay.

Måste skicka ett BAMSE-TACK till Alexej också. Utan hennes hjälp hade jag nog aldrig mina kissar fått sin efterlängtade klösmöbel. Säger inte att det inte går att lägga bud på tyska ebay fast att man inte kan ett ord tyska(som jag). För det flyter säkert på bra och säkert för det mesta men om det blir lite krongel som det vart för mig så är det ju underbart med hjälpsamma medmänniskor som Alexej som kan tyska hihi =) Tack ännu en gångGlad

Miss_Kitten
0

Iiiihh!! Hjälp jag har fastnat med min lilla rumpa!!

Miss_Kitten
0

de tre musketörerna

Miss_Kitten
0

Lille Diesel och Kasper

Miss_Kitten
0

En halv katt. Visste ser det kul ut HIHIRäcka ut tungan

JosephineF
0

Men oj vilken fin! Vad fick du ge för den med frakten inräknad?

Engla
0

Men så cool! Jag vill ha!!! Vad heter din röda katt?Cool

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Erika91
0

Å vilket fint träd! Och katterna också! :D

Alexej
0

Skulle det inte bli en blå klösträd? Men den är jättefint. Är så kul att katterna få leka på höjden…

Är också nyfiken vad den kostade och vad frakten blev. Fick ni den hemtransporterad eller fick ni hämta den nånstans?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Naquita
0

jag har en exakt likadan fast vit. med frakt o allt gick de på 760 och jag fick den levererad fram till dörren:)

Tezza
0

ÅÅ vad jag vill ha vill ha vill ha!

Miss_Kitten
0

Ja det var från dig Naquita som jag blev inpirerad att skaffa en till mina kissar =)

Min kostade ca 900 med frakt och allt, minns inte exakt. Fick den också leverad till dörren vilket var väldigt bekvämt och sköntRäcka ut tungan

Miss_Kitten
0

#6 Engla  Min röda katt heter Kasper och är mattes stolthet!! Kasper kom till oss från katthemmet där han var mobbad och pga av den stressen tappade han allt sitt hår på sina bakben och var otroligt mager.Gråter Numera är han en väldigt välmående STOR kisse på över 6 kilo =)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Man blir ju inte så lite avis å sina kissars vägar för en såååån klösmöbel.

Tezza
0

Men oj så billigt, 900 med frakt!!

minja
0

Någon får gärna hjälpa mig med någon gång! Har ett stort nu men det är inte få fint. Så jag hade tänkte att om jag hittar något "finare" kan jag lämna det andra till ett katthem, om dom tar emot sådana saker som är använda?

Miss_Kitten
0

#14 jo jag blev så glad när det priset stannade på ca 900kr. För först höll jag på att beställa samma klösmöbel från ett svensk företag och det skulle gått på ca 2100kr!!Förvånad Då blir man ju lycklig när priset blev mer än halveratRäcka ut tungan

Engla
0

# 12 Han liknar min Blixten. (Som också är en stolt hankatt!)Skrattande

Miss_Kitten
0

#17 Nej men guud! ja dom var ju jättelika!! Samma mustach som är så charmig!!Kyss Blixten hade dock lite mörkare ögon

Alexej
0

Minja, om du behöver hjälp gör jag det gärna!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Miss_Kitten
0

Minja ta Alexej´s erbjudande när hon nu erbjuder sig! Hon är jätteduktig på detta med tyskarFlört

minja
0

Ja, tack så mycket för erbjudandet! Just nu vet jag inte hur ekonomin ser ut, eftersom hunden skall in på operation och jag vet inte om eller hur mycket försäkringen tar av den. Men lite längre fram tar jag tacksamt emot hjälp. Om det är ok kan jag höra av mig då?!

Sidentass
0

Wow!!

Den är helt underbar..tror bestämt att mina katter skulle älska den! En sån skulle jag vilja ha:-))

Engla
0

Jag hittade en massa kul på Ebay! Jag vill ha nästan allt!

JosephineF
0

#23 Haha, man vill ju det.. Bäst att inte kika alls så länge ekonomin inte tillåter ;) Det slutar med att man säljer soffan och köper en überstor klösmöbel istället hihi..

emjon
0

Vilken kanonfin kösmöbel och jag förstår att dina kissar älskar den för det skulle mina absolut också göra. Vi har flera stora men just den du har köpt var helt perfekt. Jag gillar speciellt kombinationen med kojor och så många hängkorgar. Vilket bra pris dessutom.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Miss_Kitten
0

#25 Ja den är verkligen över förväntan mycke populär här hemma. det klättras vilt i den. Dock uppskattas det inte alltid av min röda hane som vill ha lugn och ro när han ligger och myser i hängkorgarnaGladhan tittar trött på de andra två och slår till dom lite med tassen om han tycker att dom blir för störiga. ibland är det svårt att dela med sig hihiRäcka ut tungan

karins
0

Vill ha! Men det ekar i plånboken :(

minja
0

Alexej eller om det är någon annan som vet, vilket pris dessa brukar gå för?http://cgi.ebay.de/KBD009-Kratzbaum-blau-beige-grau-weiss-beigetatze_W0QQitemZ150176999528QQihZ005QQcategoryZ63081QQcmdZViewItem Jag vet ju att det gäller att ha tur, men bara på ett ungefär! Är ruskigt sugen på ett sådant.

Alexej
0

Minja, ledsen att jag missade din inlägg.

Klösställningen gick för 71 Euro (1Euro är ca. 9 kronor) efter 9 budgivningar och frakten här skulle ligga på 70 Euro.

Jag skrev nu en artikel om hur man bjuder på Ebay, den ligger på startsidan. Behöver du hjälp, hör gärna av dig!

JosephineF
0

#29 Du menar 71 euro antar jag?

Faxlin
0

#29: När jag lyckats spara ihop en extra slant. Skulle du kunna hjälpa mig att försöka buda hem något i den stilen åt mig då? Om jag sätter in pengar och sådant åt dig innan så du vet vad du kan buda med för pengar. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alexej
0

Klart jag hjälpa och det var 71 Euro. Jag var lite sur när jag skrev det, för första versionen försvann som error.:(