Mina nya stödisar!
Idag åkte jag till Hbg för att hämta hem 2 kattungar, ett syskonpar på 14 veckor. Båda är blå med vita tassar, underbart sociala/keliga och busiga!
Det tog bara några minuter innan min hankatt accepterade dem, och nu efter några timmar anar jag lite mindre fräsande även från min honkatts sida.
Jag har inte så mkt bakgrundsinfo om dem, förutom att de blev av med sin mamma vid 5 veckors ålder. De har varit i ett annat stödhem innan mig, men hon kände att det var bäst att de fick komma till mig som är hemma mer om dagarna, och dessutom har 2 egna katter som kan uppfostra de små lite.
Uppdaterar er mer imorgon, nu är det full rulle här hemma med kattbus i ena hörnet och lite fräsande i andra!=)

Tro det eller ej, men jag vaknade inte en enda gång i natt, de nya kattungarna till trots! Känns helt underbart=)
I morse fick jag hjälp med att sminka mig, såklart. 2 Nyfikna katter som följde varje rörelse. Snällt nog fick jag också hjälp med att föna håret,hehe.
Vilka hjälpsamma djur man har=)

Hihi, ja katter brukar ju vara av den hjälpsamma typen - sminka sig, borsta tänderna, måla på datorn, läsa…
Väntar nu ivrigt på bilder på missarna :D.

Uppdaterar när jag kommit hem från jobbet ikväll, då får ni se bilder…!
Spännande!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Aww så gulligt : ) .

Ja bilder! Det ska bli spännande

Nu är det dags.
Möt de siamesiska katterna, Leia och Zeus!
..kan ni se var den ena börjar och den andra slutar?

"Men heeeeeej, har du en kamera? DEN vill jag krypa in i!"

Man blir SJUUUKT trött av att busa. Måste…..sova…….

Liten katt på jakt….

..och större katt på jakt efter liten katt! 

ATTACK!!!
..stora katter kan också hoppa
Vilka underbara och roliga bilder.
Men gud vilka härliga bilder!!

Härliga bilder på goa kisar!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Så fina grejer! Gullekatter!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Såååååååååå underbara foton.
Mjau på er.
Jenna

Tack för de fina orden, allihopa!

Vad roligt att nu läsa om dina stödhemskatter!
Otroligt söta är dem! :)
ska bli kul att följa dom med dina fina bilder, tummen upp för dig och gosingarna Maggan47