5 Röda kattungar
De är nu leveransklara (på måndag). De får sista vaccineringen på måndag. De är avmaskade, dubbelvacinerad, chipmärkta och innan leverans så besiktas dem. De kostar 1400 kr. Finns i Jämtland.
Jag har fått höra många bu och bä om detta. Men mest har det varit positivt. Vi har även fått en tidningsartikel.
Några busbilder.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Oj så söta kissar.
Gula kissar är söta.
Fast jag har aldrig haft en sådan.
Lycka till med kissesäljningen.
Jenna
Underbara och häftiga bilder du bjuder oss på. Sedan blir jag glad att läsa om ditt arbete för att höjja huskatternas status. Toppenbra artikel! Bra jobbat!
Du får en ros av mig! 
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

åhhh..vilka underbara bilder…!!
Önskar dej all lycka med att hitta de bästa hemmen till goingarna:-)
Bra bra bra!! Toppen! Du banar väg för Jämtländska katters status! ;) Stort lycka till med försäljningen, dessa kattungar har verkligen fått en underbar start på livet tack vare dig! Eloge!

Jag är lite svag för röda katter! Kul att läsa er blogg. De kommer säkert att få hem allesammans.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Massor med rosor från mig oxå! Och lycka till med att hitta underbara hem åt dina missar, som nog inte blir problem då de ser så härliga ut:)

Underbara röda katter! Lycka till med hem åt dom! och en ros av mig oxå!

# 16 Nja, de går inte så bra med försäljningen. Har haft ute annonser nu i två omgångar, och nästan ingen har ringt. Men hade i o för sig räknat med att få bli sittande med dem ett tag, just eftersom jag tar ut mer för dem. Tror inte folk tänker på hur mycket det är som "ingår" i priset. Men de som har ringt är förvånad att de finns kvar, och har varit otroligt positiva. Har fått mycket bra respons hos veterinärerna och dj'uraffärerna i alla fall.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
JA, tycker bara, att enligt artikeln, så är det fel pris på försäkringen. Mina katters kstar runt 500 kr styck och då har jag maxi och även Agria trygghet i den. Däremot inget för om katten dör, det ansåg jag vara bortkastat, då man ändå bara får ut 1000 kr för en huskatt. Annars en toppenartikel!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....