Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 592 ggr
Mizzi
0

Dagens ros till HellIPutUThrough

För att hon ställer upp och hjälper mig med mina två små hittekatt tjejer Lilla Bus och Lilla Fräs =)

Du är guld värd =)

//Marita  alias Mizzi

Ciiviic
0

ÅÅh så snällt av henne ….  :D

Alexej
0

Absolut!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

abuelas
0

Ja en stoor ros till henne att hon tog sig an de två trollen..Dom är såå gulliga..

Anita

karins
0

Ros från mig oxå!

HellIPutUThrough
0

Åh vad glad jag blir! Tusen tack allihopa! Generad

Hawknestgrove
0

Från mig med!!!!! Du är toppen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Jag hänger på :D Absolut :D

Simson
0

Blommor från mig också!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

HellIPutUThrough
0

Ni är fantastiska! Kyss Tack! Tack tack tack! Generad

HellIPutUThrough
0

Lilla Bus & Lilla Fräs har båda nya hem (de flyttar till samma) och bor hos mig tills på fredag då de åker hem till nya husse!

Jenna-Gun
0

Ja en ros från mej oxå.

Kram Jenna

Alexej
0

#10 härligt! :)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

zenita
0

Faxlin
0

Självklart kommer det en ros från mig med.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sidentass
0

Med sann glädje även från oss…

Mizzi
0

Ååå jag är så glad så tårarna rinner =)

Som jag har gruvat mig över dessa små liv, ett tag såg jag bara det värsta senariot framför mig och jag drömde tom. mardrömmar på nätterna.

Har tjatat på släkt och vänner så dom vill nog inte ha med mig att göra på ett bra tag =/

Men så äntligen händer det som dom säger i reklamen … och så får dom komma till samma hem =) ja bättre slut på detta drama kunde det inte bli, ja är så himmla glad så tårarna som rinner är riktiga glädjetårar av allra största sort.

Denna sida är fantastisk och jag vill ge milljoner rosor till er som håller i den och alla andra eldsjälar därute som ställer upp och hjälper alla missar i nöd.

anebit
0

Underbart att det ordnat sig för missarna!

Blommor från migas oxå…..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=bb6881be-2e1f-4b35-a003-2a9f03a6c861&Filename=80 årskalas 016.jpg)

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

essut
0

blommor från oss i Kungsör

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=9ae2895b-0b9f-43cd-b744-e479115c513c&Filename=Blommor i Kungsör.jpg)

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det värmer alltid lika gott när någon engagerar sig för de nödställda katterna. Det är som sagt väl värt allt guld som går att få.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Blommor fårn mig med!

HellIPutUThrough
0

Tusen tack allihopa.

Jag lovar att uppdatera om lilla Bus & lilla Fräs! Världens duktigaste bilåkare var de i alla fall, låg bara och sov och sa inte ett knyst på 25 mil! :)

Nya ägaren har varit här och kikat på dem och jag drog till med att det kmr kosta 2000:- att kastrera, vacc, och märka, och det ville han lägga ned på dem. Han hade köpt matskålar som matchade katterna och satt här hos mig länge och kramade på dem. Han hade läst igenom alla "tänk på innan du skaffar katt" på Sthlms katthems sida och verkligen tagit kattskaffandet på allvar. Fått en liten livskris men sedan insett han han gärna delar de kommande 15-20 åren med två missar även om det tillkommer folk i familjen senare.

Jag ska visa er kort på dem och berätta mer när nya husse hämtat dem på fredag. Just nu är de på vindsvåningen och där trivs de bra. De är ju lite blyga och då är det skönt att få vara ifred från andra fyr- och tvåbeningar.

Hawknestgrove
0

Så underbara människor det verkar finnas… JA, jag ropar aldrig hej förrän jag är över bäcken!