Tyska Ebay
Kollade lite kattgrejer där nu. Mycket är samma som här, men det säljs mycket kattströ med doft- Skog, jordgubb, äpple, barnpuder, vanille. Sedan finns det elektriska ströskedar med batteri, ganska smarta kattströhinkar med filter och dubbla lock. Mycket också den här kattoaletten:
Man rullar rund den, då silas kattströn och klumparna hamnar i en låda på sidan som man kan dra ut.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Finns den med batteri??
Skulle behöva en som sorterar själv. 
Min Julian står och kissar om någon varit där innan = om jag inte städat direkt! Då kissar han stående=kissar ovanför kanten=kiss på golvet. Jag kliver ju inte upp och städar på nätterna…
Lägg ut en länk så vi kan titta mer…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jag skrev en artikel om tyska Ebay, hur man beställer och sånt. Men jag får inte in den, satt halva natten och försökte. Datorer är fortfarande en hemlighet för mig. Men en datorkunnig tjej, LottaU. lovade hjälpa mig nästa vecka.:)
Men det finns över 1400 klösträd att välja på:
1 Euro är ungefär 9 Kronor.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Den här går bort för 1 Euro om 35 minuter.

#3 Men hur mkt kostar frakten då?
Den var riktig dyr, 46 Euro :(
Frakten brukar alltid ligger mellan 20 och 50 kronor, beroende vilken firma som säljer.

#5 20 till 50 kronor till Sverige?
nej, jag skrev fel…20 till 50 Euro. Sorry!
Det här är väldigt intressant och jag vill verkligen ha en sådan klösmöbel som jag såg i en annan tråd. Var inne och kollade och det fanns ju många bra. Problemet är att jag inte kan tyska så det är svårt att få grepp om vad som gäller angående frakt och leverans hem till dörren. Först måste man ju naturligtvis vinna budet
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Alexej, kolla superpris på ´kattlucka!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag köpte redan en ganska dyr kattlucka på djuraffären. Får se hur länge den håller. Hundarna brukar pressa sina huvud igenom och har redan gjort sönder 3 eller 4 varianter. 
Emjon, jag har skrivit en artikel om hur man bjuder på Ebay, men den finns bara på pdf-fil. Får inte in bilderna men väntar på hjälp.
Sedan kan jag gärna hjälpa dig!
#10 Tack snälla Alexej för ditt erbjudande om hjälp som jag gärna tar emot. Då avvaktar jag tills du fått hjälp med din artikel och det är toppenbra att få veta hur det går till.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren