Ny kolonikatt?
den här sötnosen har dykt upp på min altan hela dagen idag. Ätit ur fodret som står därute, och busar genom gallret med mina egna katter. jag ville så gärna krama om honom och ta in honom i värmen, men som sagt jag har beslutat att inte ta in fler nu:(
vet inte om det är en kolonikatt, men den lille har inget halsband och vad jag vet har ingen skaffat kattunge här i närheten=/ jag såg den springa nere vid vägen innan idag, och så plötsligt dök den upp hos mig. Lille vännen, får se om h*n dyker upp igen!
Jag vet att det ska finnas tre kattungar i kolonin, men jag har inte sett ngn..kanske är detta en av dom.
sniff sniff vem e du
Bus med milou!

Hur söt är inte den på en skala. Kanske du kan göra halsbandstricket och se om hon hör hemma någonstans? För hon ser ju tam ut. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Vilken söting! Ja den verkar ju onekligen helt tam.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Åååh vilke sötnos …..
Du är verkligen ett kattmagnet! Fniss..

Men Naquita, vilken dragningskraft du har på katter ;-) Jättesöt kise det där, kanske den har en ägare om den är så tam.?
Åh, så gullig! ja sätt på den lille et halsbandmeden förfrågna!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja,halsbandstricket ska jag köra när h*n dyker upp igen, om h*n gör det:) Men om de e kattsamlarnas kattunge avslöjar jag ju mig,så jag kan inte sätta ut mitt nummer på halsbandet(lång historia)
Den bruntabbyvite store hanen har förresten helt plötsligt halsband på sig så han var ingen kolonikatt:D ändå e han så skygg=/ men alla utekatter e ju inte framåt heller^^

Tiger försvann från Sörby i Ronneby för ca 10 veckor sedan. Han är svart med vitt i pälsen, lång och smal, pratar mycket. Bar blått halsband. Kan hålla till nere vid Industrigatan, Lugnet, Härstorp eller däromkring. Fått tips om att han var vid motorcrossbanan i Ronneby. Snälla hör av dig om du vet något! Du kan vara anonym. Hittelön utlovas!
HIttade denna efterlysning på kks hemsida,,,, står inte hur gammal den försvunns kissen är, tänkte att kanske….
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sån söt misse :)
#11 Ja tänk om det är den katten? :D
Men tre av våra katter
är oxå skygga ute.
Tycker det är bra.
För då är risken mindre
att de blir illa behandlad
Jenna

#13 Det tycker jag också är bra att det är! Önska att farmors katter var lite mer reserverade dem med men det har de nu blivit lite efter att veterinären var där.
Något nytt?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vilken goooing..gör som andra här ovan..slår ett slag för halsbandsknepet!
puttar upp Maggan47
har inte sett honom igen. Imorse kom en svart ungkatt som kan ha varit i samma ålder som denna fram till mig o gosade ganska så mkt. Inget halsband där heller. Min magkänsla är inte bra, känner på mig att det är en "överbliven" kull som dumpats. De flesta i "kolonin" har ju varit tama när jag tagit in dom lr blivit det rätt så snabbt.
Naw så söt. Här är så fullt hos mig så jag har inte riktigt plats att ta in någon mer just nu. Persilja mår inte så jättebra och hon behöver lugn och ro och mycket ompysslande. Och så har jag skola, så det är mycket. Om söta stödisen Nadya hittar ett hem så har jag i så fall någon plats ledig till någon av dessa. Ja hoppas de har hem men det verkar ju lite oroväckande och det är så att de inte har det.
Kramar Melinda