Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 765 ggr
Naquita
0

älskar sin vovve!(AKUT)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna vackra tjej funkar inte ihop med mina katter, söker akut permanent hem med en hund i hushållet lr flytta tillsammans med sin syster som är den enda som accepterar henne.

Varför det ska vara en hund i hushållet förstår ni nog på bilden. Eller så vill hon flytta med sin syster

Ciiviic
0

neeej men shit vilket fint kort : )

hoppas hon kommer till ett bra hem : )

Lena
0

Så söta de är tillsammans! Vissa paddor kan vara väldigt bestämda i sin åsikt om saker och ting. Hoppas hon hittar ett bra hundhem dit hon kan flytta.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenna-Gun
0

Tack! Lena det ska gudarna veta att dom är. Har en matrona här som verkligen har bestämda åsikter om det mesta.

Oj vilket sött foto .

Hoppas det löser sej.

Jenna

Lucy

Lena
0

Jag är också kär i Naquitas vovve! :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

hihi min vovve e bara miiiiin

Lena
0

#5 Ja en sådan goding får man hålla sig till! :) Förstår att du inte släpper den kära vännen för allt smör i Småland.

//Lena

Alexej
0

Jag har också en KKS-hona som inte giller andra katter men älskar mina hundar. Fast hundarna blir osäkert när hon blir för närgången. Det är de inte vana med. :)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[helenal]
0

hur kommer de sig att dem accepterar hunden men inte andra katter?:D

Naquita
0

*putteliputt*

jag tror de har med kattspråket att göra. Hunden är en slags trygghet hon kan gå till när allt blir för osäkert för henne, hon kan inte riktigt kattspråkets funktion och när hon bl.a leker slåss hon o attackerar istället.