Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 330 ggr
teserese
0

milou /smilla

Nu har vi hämtat hem lille milou från naquitaGlad Så nu har iaf hon fått ett hem=) Allt går bra med vår lilla katt sen ska hon å åka med till Hässleholm och mina två stora=)

Kom att tänka på en sak. Naquita sa att hon snuttar jättemkt på nätterna.. Hur kan man få henne att sluta? vet att det kan vara svårt..

Jenna-Gun
0

Lycka till Milou i ditt nya hem.

Jenna

evamojje
0

Lycka till med ny tillskott Skrattande

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

JosephineF
0

Lycka till, bombardera oss med bilder nu! =)

teserese
0

bilder kommer senare=) har bara mobilen just nu=)

vanessa
0

Vilken tur hon har som fått ett hem att kalla sitt. Snuttandet är lite svårt att komma förbi, men ju äldre hon blir desto mindre behov har hon av det. För det kan vara en "sakna mamma beteende". Men kanske någon vet?

Förresten, är det besvärande? Om inte, låt henne snutta tills hon inte har behov av de längre. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

MelindaS
0

Lycka till med Milou!!! Skönt hon fått ett alldeles eget hem nu. Ni kommer få mycket roligt ihop. Hon är så fin Milou. Du får hålla oss uppdaterade om hur det går med henne. =)

Kramar Melinda

teserese
0

#5 nja hon får väl ha en snuttefilt som vi snackat om.. Funderade mest på om det var "skadligt ".

#6 Ja då jag uppdaterar =) ska lägga in bilder senare i kväll=)

Hawknestgrove
0

Hehe, esther snuttar, fast hon är 4 år!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....