Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 468 ggr
linasvovvar
0

hittekattunge nr 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har kola fått en bror han hittades ute på en åker idag, han höll på att hamna under skördetröskan men tackvare en uppmärksam granne så är han nu här.

Tyvärr kan jag inte behålla dessa små iven. Någon som känner sig manad ?? Det är en flicka och en pojke.

Erika91
0

Ungefär hur gamla är de?

linasvovvar
0

När jag ser på hanen så är han nog minst 12 veckor honan ser mindre ut, innan trodde jag att hon va jätteliten men nu när hon ätit och börjat pigga på sig så tror jag att hon är en 10 veckor….men är dom syskon så borde dom ju vara lika gamla Fundersam

Om dom inte är från två olika kullar

Erika91
0

Ingen mamma i närheten? För flickan verkar ju behöva sin mamma..

linasvovvar
0

Nä ingen mamma alls, pojken är väl mest akut att bli av med, han är en spinnmaskin, tycker att hundarna är hur coola som helst, Klättrade upp för min newfounlands svans =0)

Dom har ju en adoptivmamma här, men hon ska steriliseras i morgon så dom kommer inte att kunna vara med henne på ett par dagar, tyvärr

Erika91
0

Okej. Men jag håller tummarna att någon kan ta hand om de små liven!

Hawknestgrove
0

Puttar upp för svansklättrarna!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

linasvovvar
0

puttar för godingarna

vanessa
0

Vadå sjövild? Han skulle bara kolla bara hjälpa dig att tända :-). Det verkar som om de oälskade katterna hamnar hos dig, har du en kattmagnet… Tack för att du räddar dem och inte vänder ryggen till dem som så många gör. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Vilka godingar de är! Vill också framföra stort tack till dig för att du tagit dig ann kissarna. Vart bor ni någonstanns?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Specaby
0

Åååh! Om jag var kattlös skulle jag defenitivt ta mig an dom. Men nu har jag ju katter och kattungar hemma, så det finns ingen plats. Hoppas du verkligen hittar hem åt dom, du är värd en guldstjärna! Älskar hanars lite kaxiga karraktär som kattungar, så söta!

Specaby

Ankie
0

Ja det är något speciellt med röda katter…

Sidentass
0

Men åhh vilken oerhörd tur att grannen var uppmärksam…det är nämligen så att jag hade en älskad misse som nästan fick bakbenet avklippt i slåttern när vi bodde på landet..detta trots att vi uppmanat bönder att tala om för oss i god tid innan slåtterarbetet påbörjades…

Så fint att misse kan vara hos dej så länge…själv har jag som bekant åtta katter, håller hårt i tummarna för att man kan hitta ett permanent hem åt missen…ett hem som inte är lika kattefullt som vårt..

Hawknestgrove
0

Röda katter brukar vara eftertraktade! Annonsera på Spinn och på SKS forum!

linasvovvar
0

Tack alla för tips om annonsering, det går sjukt trögt, men dom får självklart stanna så länge det behövs

[helenal]
0

gud vad söt=) är dem samma färg?

linasvovvar
0

ja dom är samma färg. Underbart söta pojken har prickar på sidorna som en riktig leopard =0)

Lena
0

#11 Ja röda katter är alltid populära. Vet inte om det har med Katten Gustaf att göra?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

modellflickan
0

Jättesöt ju! :)

linasvovvar
0

bild igen

linasvovvar
0

zimba igen

[helenal]
0

har de h'nt ngt nyttO=)?

Hawknestgrove
0

Ja, vill gärna veta, vad som hände

linasvovvar
0

Både Zimba och Kola har fått nya hem. Tack ni alla för att ni bryr er.

Jenna-Gun
0

Klart vi bryr oss.

Hawknestgrove
0

Underbart. hoppas de blir kastrerade i tid!

Sidentass
0

#23 underbart att få höra detta!!Glad