Katter som slappar
Mojje, Busan, Björne & Busan är duktiga på att slappa allihopa 
Först ut Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Sedan Kisen
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
och sist Björne
Har ni oxå slappa katter *L*

här en bild på Timjan när hon slappar Maggan47

Sedan Lucas, också en slappis Maggan47

och så Flisan då, me Timjan i bakgrunden
Maggan47

mojje igen

Milou

#7 Men det där var nästan otäckt! Jag är uppväxt med en katt som hette Goliat. Vi fick behålla honom i 19 år.. Han såg nästan på pricken ut som din Goliat!
En liten lur om dagen håller ordning på magen!

va söta alla är *L*

Åh, snyggCosmo.. Jag är ju kär i Cosmo jag..
Det här är väl ett kanoners slappkort ändå? Hamlet vilar på Karins myntakudde =)

Du har en riktig sötns du med;)
Bilden på Cosmo i inlägget blev lite utdraget…..Lite svårt att fixa till när den var så stor:)
#24 Jag tog mig friheten att fixa bilden på Cosmo, han blev ju så lååång! =)

#25 haha ja visst blev han. Kunde inte fixa det själv bara….Tack!
hahahahah

här ligger trattkatten och slappar i kvällssolen, i somras.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

här ligger Jansson och Bertil och slappar på bordet, dom är busiga.
mina katter ligger sällan på särskilt konstiga vis. tråkigt :P fast jansson brukar kunna ligga på rygg ibland.

Här ligger kurt, bertil och lukas och slappar i höet i stallet på vintern.

Hur är det med Cosmo? För det var väl han som var en skygging? /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Vad fina alla är *L* speciellt kul att se Cosmo så avslappnad syns att han har det bra nu 
Försökte hitta ett slappar kort på Busan men hon hon vaknar och blir så misstänksam/nyfiken när kameran kommer fram. Mojje har inte det problemet så det vart ett till på honom *s*
som tur e så har jag numera en platt tv som inte går att ligga på då Mojje har växt sen detta kort togs…svårt att tro men han e större nu *s* och detta var dessutom en widescreen *s*

#38 Det var ursött :D
Vilken bra kamera du har rulda! Det är så skarpa bilder..
#40 tack :) fast jag tycker inte om den.. det blir så konstiga bilder med blixten
haha jag älskar bilden på sverker #37 ser ut som han bara deckade :)
Ingen fara, jag kan ta den! Haha..

#41 Haha tycker du? :)
Sveker han brukar ligga så eller någon anna konstig stil, man undrar om han är katt..
Men men. Fler bilder :D

#44 Nej så sött :D

#45 Söta :)
Men du, vilken mun Toker eller så e det Trötter har :) Svarta ytor, det har jag aldrig sett :)
# 47 haha det är toker som gapar stort, jag har aldrig tänkt på om andra katter har det… är inte så ofta man tittar in i deras munnar på det sättet :P
#37 åhhh vilken härlig bild

#48 Haha nej det är det ju inte. Men han hade svarta ytor i gomen :) Fast det vart likadant, i helgen såg jag att Erik (farmors katt) var lite svart under trampdynorna i färgen (inte smuts :) )
#49 Tack :)
#51 MEN så söööt!

Vilda och Pärlan
Gammalt kort. Billy och Lotus…snacka om trångt!

My är en riktig slappiskatt :)

Nej hjälp My blev för stor. kan någon minska henne?
Fixat Karin =)

Tack Jossan du är en ängel!

Så söta kort ni har allesammans 
Alla katter är så himla fina och slappa 

Julian slappar…

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Här är det oxå slappisar.

Och en till

#72 vilket fint kort på kisse och vovve *L*
här ett kort till på Goliat Zenita

Tack så mycket! Det var lite rörigt i bakrunden för vi hade precis flyttat. Tur att man har mobilen med sig hela tiden, så att man kan fånga upp sådana här mysiga ögonblick.
En bild på Arne som sover…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vi älskar Arne :-) men har du ingen bättre bild på honom Gunilla :-)
Jo då!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Den är bra