Idag kom de!!
Stockholms katthems kattkalendrar!
Jag blev först överaskad över det lilla formatet, hade tänkt mig typ A4. Men insåg sen att det är ett alldeles lagomt format. Otroligt vackra bilder var det och intressant läsning om de skygga och hemlösa katternas historia. Bra oxå att det inte var så mycket reklam på varje sida. En jättefin kalender helt enkelt och en perfekt julklapp:)!!
Kul - ser fram emot att mitt eget ex kommer som jag precis beställt! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tycker oxå formatet är helt rätt, bra text och bilderna på missarna är helt underbara förstås.
Gillar även den kraftiga, matta papperskvaliteten.
Hm… kommer nog att behöva beställa fler ex än en!
/Pelusa
Va kul att du gillade den
var ju själv med i kalendergruppen i år så det är extra kul ;-)
Sen att det är våra skyggisar som spelar huvudrollen är grädden på moset *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Verkligen en fin kalender, underbara katter oxå var det.

Vad roligt..jag har också beställt en kalender..så jag väntar med spänning:-)

Så kul! Har fortfarande inte bestämt mig från vilket katthem jag ska beställa kalendern…Förra året var det Djurhjälpen. Beslutsångest!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Kul att ni tyckte om den. Förstår precis vad ni menar med vackra bilder. Det måste ju vara min vackra bakdel som syns i bild ni syftar på
Och Pelusa…klart du behöver minst en till
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Blev så glad när jag kom hem och möttes av kalendern som låg och väntade på mig :-). Blev glad i hela ansiktet. Tack för en väldigt bra och viktig kalender. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Mina kom också i dag, jättefin kalender, nu väntar jg på Djurhjälpens
Maggan47