Vintertid

Vilken tur du påminde Vanessa. Annars hade min tid blivit fel i morgon. åh… är det bak lr framåt man ska ställa klockan?

man ställer tillbaka klockan :D
På våren ställer man fram ute möblerna
På hösten ställer man in ute möbleran

Tack Ciiviic! Nu ska virrhjärnan gå och ställa tillbaka klockorna så det är gjort;-)

Vad bra att vi blir påminda..och det är inte varje dag heller man blir påmind om saker med en så ljuvlig bild!! Känns bra att man får en timme extra..
Hur dags är det "officiellt" man egentligen ska ställa tillbaka klockan, är det 02.00 eller 03.00?
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Klockan två tror jag. Fast är säkert ute och cyklar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Tack! Nu slipper jag komma till jobbet en timma för tidigt! :)

jag brukar ställa tillbaks klockan på morgonen , för då kan man sova 1 timme till

love tasslös verkar förstå det där med vintertid,

Aaah …. Hoppas verkligen att alla ställt tillbaka klockorna : ) .
Blir nog en hel del försovningar idag skulle jag tro : ) .
#10, nja, försovningar brukar höra till när man ställer fram klockan till sommartid, det kan jag villigt intyga :). Nu däremot lär det nog komma en och annan person förtidigt. Själv gick jag upp för tidigt, trots att jag pratade om detta sent i natt. Att man inte lär sig…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Hihi
Här blir det nog ingen försovning.
Kissarna är hungriga på morron.
Jenna

Fast jag blev lycklig nyss när jag insåg att jag inte är behöver vara så stressad som jag trodde. Hinner med dagens uppdrag.
Skönt att klockan går tillbaka på lördagen, annars så skulle livet bli så komplicerat på måndagen :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#13 . aaah vart själv jättte glad över nyheten med klockan igår, så vi fick en chans att sova en timme längre, så sambon iallafall orkade köra dessa extremt långa mil. Mätaren stog på 160 mil nu när vi kom hem :(
( gps:ens fel, den mådde inge bra )