Övar Opera på nätterna
Våran lilla opera sångerska här hemma har ÄNTLIGEN börjat att öva mindre på dag tid här hemma ……
Men har nu börjat att öva på nätterna i sambons ÖRA..
Hon vet exakt hur hon ska väcka min sambo… Hon går upp på kudden och skriker rakt i örat på honom… Inatt höll hon honom vaken till halv sex. & stackarn skulle upp klockan kvart över sex…
När han vaknat över denna båderande röst och tittar på henne så ställer hon sig och mjölktrampar på hans bröstkorg… och gör massa stång mot ansiktet. Han somnar om och hon går mot örat igen.. 
så kan hon hålla på hur länge som helst….
Hon gör aldrig så på helgerna när han har vart hemma hela dagen..
Är det någon som vet varför hon gör detta ??
Tycker ju så synd om honom…. Hon gör det aldrig på mig…
Nån som har en aning om varför hon övar på nätterna ???
( Hon är ca 20 veckor gamal )

Hehehe! Ursäkta men det kom en bild upp i huvudet på operasångerskan sjungandes rakt i örat…jag har en vid tre på morgonen också…förra sommaren hade jag en som inte sjöng men jag…han tog vid samma tid tag i örhängena (ringar) och drog dem så där de gör när de skall skaka livet ur mössen…aaaaaaaaj!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Snäll katt. Arne som är 8 år river och sliter i en kartong och rumlar runt i vedlåren två, tre ggr/natt. Och ine vid så mänsklig tid som kl 6. Nä, mitt i vargtimmarna, vid 3 och 4. sen brukar han hålla sig lugn.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Neeeh våran håller på fram till sex. stackarn brukar se helt förstörd ut sen får han stå ut med mig ! :( stackars lilla Fredrik