Till min sambo
Dagens ros till min älskade sambo :)
En dag så lovade jag honom att inte ta in någon mer katt då vi har 2 egna katter hemma och vill inte stressa dom.. DÅ allt blivit nytt för båda. men så fick han höra om en kattmamma och hennes ungar och han sa : säg att dom kan bo här…
Choken kom… Sa att dom kunde bo här men nu löste det sig och vi ska få en annan stödis :)
Men det bästa av allt, han har letat nytt bättre jobb hur länge som helst, så vi kan flytta till större lägenhet och även ha ett karantän rum :) och fler katter :) . Så ringde han nyss :) Han har fått ett nytt jobb :) Om jag är den lyckligaste i hela världen :)
Tack Fredrik för att du ställer upp mer än du själv förstår :)
Grattis till er båda!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vad underbart, Ciiviic!!!

Underbart ju!! grattis ;D
Älskar fina inlägg här.
Grattis till er båda.
Kram Jenna

Grattis!

Ja då kanske det ändå finns hopp för er karlar!!
Läs och lär hur man ska vara!
Håll hårt fast i honom..det är nog fler än jag som skulle vilja ha en sån karl!!
En stor ROS till er båda och Lycka till med nya jobbet och nya lägenheten!
Kram
Anita

Underbart!!! :D

lycko dig som har hittat en sån underbar sambo
Hehe, har han inte någon storebror? Alltid skönt att höra när andra är glada. Grattis till nya jobbet och härligt att ni är så engarerade katträddare!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Å vad underbart att läsa!!
Toppen sambo du har. Blir lite avundsjuk på större lägenhet med ett rum för karantän…vill oxå ha 

åhhh..vad härligt..minns vår glädje när min sambo fick nytt jobb här i linköping efter att han varit arbetslös en tid..vi har också lite större nu o kan ta in katter akut i väntan på stödhem som inte är lika kattfulla som vårt..grattis till er båda..är glad för er skull:-)

#9 Jo han har en storbror men tyvärr upptagen :P … & han är minst lika underbar :)
Tack för allt snällt skrivet :D Allt känns bara så j*vla underbart just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen :D
Grattis till allt, både sambo, jobb och lägenhet
Maggan47
Grattis! :)
Stort grattis till er båda. vist känns det skönt när livet går år rätt håll?
Vilken pärla du fått tag på *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Grattis - så himla kul!
Jag är också lyckligt lottat med en djurälskande sambo. Både katterna och jag är så tacksamma för detta.
Igår när jag kom hem hade vår nya akutkisse Isolde som i ett trollslag blivit ett med våra egna fem katter. Nu går hon omkring helt obehindrad i vårt stora gamla hus. Det är Koerts förtjänst.
//Lena
PS! Ni får åka till Nederländerna och skaffa pojkvän tjejjer! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack för alla snälla kommentarer :)
Ja tänk er att vakna varje morgon med kaffe på sängen och en massa pussar :D Kan tala om att det inte är helt fel :D
Ja, jag tänkte just skriva det. Jag har oxå en sådan man.
Jenna
#17 aha så de e SÅ man ska göra..*bokar biljett direkt* hihihi
du har en underbarsambo. jag har en underbar man. han stöttar mig i alla galna saker jag har för mig, han vågar väl inte, för annars för jag ett himmla liv. barnen undrar hur han står ut med mig. det är väl inga problem tycker jag. jag fick min vilja igenom att ta lasse. men det ångrar han inte.

skönt att höra :) hoppas det håller i sig för alla som har det så bra :) jag vet iallafall att jag hittat den rätta för mig :)
Åååhhh.. nu blev jag lite avis
Räkna med att karln min ska få läsa det här! ;-)
GRATTIS till dig!

#23 : hehehehhehehehehhe…..
Imorse när jag vaknade så var han inte hemma :(
Tänkte jag , tusan är han då? . Gick upp såg en lapp på bordet, mitt jobb ringde och ville att jag skulle börja idag, kaffebryggaren är laddad :)
Även denna en bra start på dagen :)

Ååå! Kan man inte klona era karlar eller göra något typ av vaccin och ge??
Eller kan inte hittekatter.ifokus anordna någon typ av gruppresa till Nerderländerna?? Typ liknande den de haft till…hmmm…Pajala?? Eller vart var det?
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Så här kan det se ut hos oss.
Fast olika kissar varje dag.
Jenna

Jag måste nog tyvärr vänta på gruppresan…e singel…har "bara" kattpojkar…
Cyberkramar till alla era härliga respektive…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Du kan komma till Västerås och leta reda på en :) Finns massa med underbara här :)

#27 Vilken underbar bild…när jag fått igång på min kamera ska jag visa vår husse när han sitter o goar med sin följeslagare Josefin:-O)
Kul att läsa!y
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus