Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 842 ggr
Alexej
0

Dagens ros!

Dagens (eller kvällens) ros till

Marita.L Kyss Netirda Kyss Hadrianus Kyss DavidE Kyss tussilagoKyss och  

kattassenKyss !                      Hoppas jag inte glömde någon!

Ni är underbara! Heja Borås och allt samarbete!!! 

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

Kvällens ros från oss till alla!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

kattassen
0

Tack Alexej och er alla andra!

Det finns många som skulle ha rosor här på detta forum, framför allt är det många som jobbar i skymundan och vars insatser inte märks lika tydligt. ROSOR TILL ALLA ER OCKSÅ!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

David
0

Kom och tänka på en sak när du radade upp alla namn, vad många vi är här i Borås egentligen.

Borås Miljöskyddskontor fällde för några dagar sedan kommentaren att om "fanskapet" försvinner, vem ska då ta hand om alla hemlösa katter i Borås, "för trots allt är ju Borås skonade från större vildkattstammar". Men, alla personer som varit aktiva i den här frågan, och alla andra som bor i Borås som faktiskt är medlemmar här, skulle det inte gå att anordna något så kommunen inte lägre behöver känna "tacksamhet" inför "fanskapet"? Bara en tanke…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

maggan47
0

vill också skänka rosor, till er och alla andra som jobbar i skymundan, som så träffande skrivits Maggan47

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=ee7b9ff2-22d4-4f73-9637-48c3692043fc&Filename=hjärta med ros i.jpg)

Hawknestgrove
0

Här kommer blommor från migmed!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattassen
0

#3 Nja, vare sig Netirda, jag eller tussilago är BoråsareFlört

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

tussilago
0

tack så mycket! sotnos hälsar och skickar en ros han med! han låter hälsa att han hoppas bli fotad strax :)

David
0

#6, Där sprack den tanken, tänkte väl att så många aktiva Boråsare kan det ju inte finnas. Jag själv är ju inflyttad så… Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Netirda
0

Tack Generad Hoppas bara att allt blir bra nu.

Nä Boråsare är jag inte, men jag har varit det är därför jag har engarerat mig i detta ärende. Det känns nära då jag har bott i Kinnarumma och gått i skola i Borås Glad

Alexej
0

Men ni visade hur mycket man kan samarbeta! :)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Instämmer naturligtvis i "dagens ros" till dessa eldsjälar som gjort ett sådan bra teamwork!

Skickar med lite höstsyrener och en Majorna-katt istället för en ros.

#3 Sanslös kommentar som Borås Miljöskyddskontor gjort! Man kan bli mörkrädd för mindre.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"