Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 365 ggr
modellflickan
0

Stannar kvar :)

Jag har funderat och efter snälla mail till min PM så har jag bestämt mej att stanna trots allt. Tack snälla vänner.

Jag är ju betydligt starkare än att ge upp. Så här har ni mej igen!

Jag gillar ju faktiskt forumet och många av er medlemmar. Här finns många eldsjälar som jag beundrar och ser upp till. Många underbara fina människor som hjälper de mest behövande, nämligen hemlösa katter.

Jag har bestämt mej att gå efter Skrivregler även om jag inte alltid gillat dom. Bland annat Lena tycker ju att jag inte alltid gjort detta. Är en människa som alltid skriver och säger vad jag tycker. Är ärlig, kanske lite för mycket..Lite rakt på sak, enligt sambon. På både gott och ont.

Jag har varit med på hittekatter i snart 1 1/2 år och gjort mitt bästa för att hjälpa till. Älskar katter otroligt mycket. Har 4 egna älsklingar samt två hemlösingar som bor tillfälligt hos oss. Jag älskar att rädda liv och det kommer jag fortsätta med. Brukar ofta ta in hemlösa katter som jag sköter och tar hand om. Oftast på egen bekostnad. Men jag klagar inte. Den uppskattning jag får tillbaka räcker gott och väl. Sambon är inte alltid förtjust när jag tar in hemlösingar men där har han inget att säga om. :)

Nu ska jag sluta tjöta ville bara säga att ni nog för stå ut med mej ett tag till. :) Så fort blir ni inte av med mej. ;) Hoppas ni vill ha kvar mej! Jag kommer fortsätta skriva vad jag tycker och tänker, men jag kommer ha skrivreglerna i bakhuvudet. Oskyldig

Låt oss fortsätta vårat arbete för våra fyrbenta vänner där ute :)

Alexej
0

Okay, välkommen tillbaka! :)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

HannaAkutgruppen
0

Toppen att du är kvar :)

modellflickan
0

#1 #2 Tack snälla :)

#2 Hanna du gör ett suveränt jobb med katter. Du är av många jag beundrar här inne. You go girl!

Engla
0

Jag håller med modell_flickan att Hanna, för att komma in på annat, är super i teve! Kanon!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

siberlina
0

bra att du  stannar kvar,  det  är  väl inget    fel   att   säga vad  man  tycker    och  tänker   om saker   och ting  eller….

modellflickan
0

#5 Absolut, det måste man få. :) Jag kommer fortsätta med det, men jag kommer respektera skrivreglerna. (även om jag inte alltid gillar dom)

marieborg
0

Toppen att du ändrat dig!

Hawknestgrove
0

Puss på dig Säger inte välkommen tillbaka, för du lämnade oss aldrig HAhaha

You can check out anytime you like, but you can never leave… tralalala! ( Eagles, Hotel California)

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

modellflickan
0

#7 Tack snälla :)

#8 Underbar låt som stämmer så bra ;)

brutt
0

Bra beslut av dej att stanna kvar!Glad

Jenna-Gun
0

Kraaaaaaaaaaaamar dej

Jenna

modellflickan
0

#10 Tack :)

#11 Kramar tillbaks :)

HannaAkutgruppen
0

#3 #4 Tack så mycket!Generad

David
0

Nu kanske jag spårar ur, men är det inte lite lekisnivå med att starta sådana här trådar. Vill man avregistrera sitt konto är det bara att göra det, vill man stanna kvar, är det också bara att göra det. Att öppet i trådar "ta farväl" osv känns mer som ett rop efter uppmärksamhet. Om man hamnar i konflikt med någon är det bäst att ta det med aktuell person i privat PM, eller till någon av medarbetarna här.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

siberlina
0

men david   ,ta inte allt   så  allvarligt.vi vill   inte att   någon ska  hoppa  av.

modellflickan
0

Slappna av DavidE, jag kommer inte gå någonstans. Om det är lekisnivå får det stå för dej. Men alla människor måste ju kunna ångra sig, eller hur? Inte ens du kan få bort mej härifrån Glad

Jag och Nore har pratats vid och rett ut det hela. No hard feelings.

Alexej
0

Jag tycker också det finns så viktiga trådar just idag som man lätt missar.

Modell_flickan, jag hoppas att saken är klart nu. Jag har inget emot dig men hoppas att slippa utbrott i framtiden. Du är en vuxen kvinna och borde också bete dig så.

Hoppas vi kan avsluta det här nu.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

#17 Nu vill jag dra ett streck över det hela och börja om. Du har sagt ditt nu. Det räcker. Låt oss båda bete oss som vuxna.

Hawknestgrove
0

Åh, så bra att ni pratades vid! Vill du, så låser jag denna tråd nu, modellflickan!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

modellflickan
0

#19 Ja det kanske är lika bra. :) Vill du låsa den Gunilla?

Tack alla som välkomnat mej :)

Inlägget är låst för nya kommentarer