Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 397 ggr
modellflickan
0

Lämnar forumet

Nu har jag blivit respektlös behandlad igen, denna gång av Nore. Nu hoppas jag av detta forum för gott. Tänker banne mej inte bli dumförklarad på något sätt. Här kan man tydligen inte ha egna åsikter utan att bli påhoppad och dumförklarad.

Nore, du kan kontakta mej privat så ska vi prata. Tjafsa med mej på nätet är bara fegt och opersonligt. Ta kontakt med mej via PM. Jag är inte den som backar ska du veta..

Jag gillade detta forum mycket, men tar inte skit och inte påhopp av någon. Därför lämnar jag den för gott. Lycka till med allt!

Kommer sakna vissa av er..Ni vet vilka ni är..

Alexej
0

Det var jag som låste tråden och tog bort din inlägg. Behöver väl knappast förklara varför.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

Konstigt att nores inlägg inte togs bort. Jaja skit samma, jag kommer ändå inte skriva mer här.

Alexej
0

Jag tycker det skulle vara synd för du har skrivit många bra saker, men med vissa inlägg går du över gränsen. Det finns yttrandefrihet i Sverige, men allt har ändå sina regler.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

Jag har varit med i mer än ett år nu och hjälpt till så gott jag kan. Och jag har alltid gillat forumet, men är det en sak jag ogillar så är det respektlöshet. Jag är inte den som skriver massa skit bakom en datorskärm utan jag gillar att träffas och prata ut öga mot öga.

Jag kommer fortsätta mitt arbete med hemlösa katter. Men tänk er för hur ni beter er, jag är inte den enda som lämnar detta forum på grund av sånt här.

Vill ni något kontaktar ni mej privat, här kommer jag inte skriva eller läsa mer i fortsättningen. Adjö för gott!

Lena
0

På alla internetforum gäller vissa regler. Hittekatter i Fokus är inget undantag. Det händer ibland att medlemmar lämnar sajten pga att de inte accepterar de Skrivregler och andra spelregler som finns inom Ifokusnätverket. Men det kan vi inte göra så mycket åt. För att sajten ska kunna existera måste vi helt enkelt följa dessa regler. Det skriver man även under när man blir medlem.

Jag håller med Alexej om att du har skrivit mycket bra här på Hittekatter i Fokus. Du är även mycket engagerad i hittekatter och allt som hör till. Dock går du över gränsen ibland, vilket vi har diskuterat tidigare. I den aktuella tråden du startade om Djurens Befrielsefront framkom olika åsikter om dessa aktivisters arbetsmetoder. Så är det ofta i trådarna på hittekatter att vi ser olika på vissa frågor. Konsten är då att kunna föra en diskussion utan att det blir otrevliga personangrepp. När jag granskar tråden ser jag att tyvärr att du där gick till ganska så kraftiga påhopp mot en medlem som i sin tur inte gjorde annat än gav utryck för en annan åsikt i frågan. Det var helt rätt av Alexej att i sin roll som moderator låsa inlägget.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

Alla kan tyvärr inte tycka lika, bättre att inte skriva i vissa trådar om man har svårt för vissa diskusitioner, synd att du lämnar oss..

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Erika91
0

ja det är synd att du lämnar detta forum.. :/

Jenna-Gun
0

Jättesynd

marieborg
0

Synd att du lämnar oss. Tycker jag inte du ska göra

kram

Hawknestgrove
0

Ja jag håller med. Vi vill gärna ha dig kvar. Tros att jag, kanske står väldigt mycket på Nores sida. Men ta du och PM;a Nore själv, det är en trevlig kille att prata med, som har mycket allvarligt och sunt att komma med, även om han inte alltid går på samma spår som vi. Jag har också mina oegentligheter ibland i vissa åsikter här, men vet jag, att det blåser upp storm så försöker jag hålla en låg profil, specielllt efter den betan jag fick, då jag inte var snäll i mina önskningar.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

jag  tycker   det  är  synd att    du inte  vill   va  kvar.ibland   skriver  man  kanske  dumma  saker, och   får  ev kritik, men man  måste kunna    ta  det  ,  du har  skrivit   så  mycket  bra saker     ochså, tänk på   det istället, livet    är  så här  , man  möter   alltid  människor    förr  eller   senare  som    inte   gillar     dig  eller    mig   hur    snälla  vi   än  må vara, men  det  är  bara   att    ta  bort   smulorna    och  gå   vidare  , jag tycker    ochså  man    ska   få    göra  bort  sig   ibland    utan  att   för  den  delen  få    hela    kattsajten över sig,  vi gör  nog alla    det   ibland   ,skriver först    och  tänker  sen.   man  är den  man  är…..med    både  bra  och   dåliga sidor..  jag hoppas  du       vill va  kvar,  glöm det    där    nu  och   kom  igen      , och   va stolt   för  den du är……

siberlina
0

jag tycker    det  du skrev  var  bra  , men  er   prat   om  pälsdjur       kanske  blev lite  för  mycket , men   lämna  för den delen inte sajten

Engla
0

Men nu verkar ju Modell_flickan vara tillbaka igen. Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

modellflickan
0

Japp, jag är ledsen för all dramatik jag ställt till med idag. Men nu är jag tillbaka. :)

Erika91
0

Ja vad kul :D

modellflickan
0

#15 Tack för att du tycker det. :)

Erika91
0

#16 SJälvklart tyckte jag det :)

modellflickan
0

#17 Glad

Hawknestgrove
0

Låser den här tråden, då den inte är aktuell längre, eller hur?Glad

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Inlägget är låst för nya kommentarer