Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 390 ggr
sofia85
0

Katternas nya klösträd:):)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är nya klösträdet… köpte det till mina stödisar för kläderna ja sålde.. och så här ser det ut:)

sofia85
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

texas och elvis undersöker trädet:)

sofia85
0

Mina egna vill ju också leka i det:)

Alexej
0

Jag bor så trångt, annars skulle jag jättegärna ha en sån!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

JÖSSES!!! Nu måste de tro att de kommit till himmelen?!! Vilket härligt "träd"!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

sofia85
0

ja bor jätte stort… tycker ja i alla fall typ 150 kvm plus en lika stor källare men gillestuga m.m:) trädet tar faktiskt inte så mkt palts ändå mest på höjden… fick köpa det riktigt billigt med):) mina stödisar har varit och undersökt det nu… dom bara älskar det:)

abuelas
0

Jättehärligt klösträd!!Skrattande Jag har varit in på nätet och dreglat över ett liknande som man ställde in i ett hörn..Men det var dyrt..över 2000kr..

Så det får bli ett senare projekt!Flört 

Kram

Anita

sofia85
0

Mitt kosta inte så mkt fick köpa från en som vunit på ebay:) testa tyska ebay… jätte bra får hem det ända till dörren:)

abuelas
0

Tror du att dom skjussar det ändå upp till norrland??Skrattande

Men jag har sökt på Blocket, där brukar det finnas ibland. Men tack för tipset!

Anita

Engla
0

Kanonfint. Blir lite avis. Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

sofia85
0

Visst gör dom det… ända fram till dörren:):)

Alexej
0

abuelas, kolla under http://tierwelt.listings.ebay.de/Katzen_Kratzbaeume-moebel_W0QQfromZR4QQsacatZ63076QQsocmdZListingItemList

Just nu finns det 1367 olika klösträdar att välja på. En euro är ca. 9 kronor. Behöver du hjälp, skrik till, jag kommer från Tyskland.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Faxlin
0

Ohh, så bidde bebisarna avis igen. Inte bra att släppa lös dem vid datorn när ni visar så fina klätterställningar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Åh, vi behöver en pedagogisk beskrivnng hur man göre på ebay! Passande femåringars intellekt! JAg är så himla dum på sånt……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

ja köpte av en tjej som köpt på e bay ja fattar inget där… köpte det för bara 600 kr inkl frakt.. as billigt:):):)

Simson
0

#14 Jösses vad billigt! Härligt med roliga ställen att göra fynd på!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

sofia85
0

Om nån e intresserad kan ja ju höra om hon vunnit nåt annat?:)

Alexej
0

Gunilla, jag har planerat det sedan lääänge. Måste börja med en lista : göras….Okay, jag skrev upp det nu!Flört

Hawknestgrove
0

Ja tack för detr där klösträdet var ju toppenbilligt! Får man bara en enkel beskrivning, hur man gör på Ebay så kanske jag köper ett där jag med!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Så fint träd :D

Det kommer dina katter att älska :D

Erika91
0

#11 Det står på ett klösträd 1,0 EUR. Det kan väl ändå inte bara kosta 9 kronor? Även om inte frakten är inräknad…?

sofia85
0

Tror alltid att frakten är inräknad… men alla lägger ju bud i slutet så det kommer att höjas… testa att lägga ett bud:)

Madde80
0

#20 Håller auktionen på länge till?

Jag satt i några dagar och lade bud innan jag köpte mitt träd, och det jag märkte var att de sista timmarna så gick träden upp till över 50 Euro. Fortfarande billigt, men man blev lite slokörad när man trodde att man hittat ett träd som ingen annan bjöd på ;).

Erika91
0

#21 Så frakt och träd kostar bara 9 kronor?? Hua då måste jag lägag ett bud!!!.

Erika91
0

det står; Aktuelles Gebot 1,0 EUR.
Det kan väl ändå inte vara frakten som är inräknad då me??

sofia85
0

det kan va så… men frakten kostar nog inte så mkt ändå.. så trädet blir ändå billigt…

Erika91
0

åh om det stod på engelska åtminstone :/

sofia85
0

haha… ja det e lite rångligt… gå in på kattforum.se där e dom jätte bra på ebay

Alexej
0

Nej, frakten är inte med. Men senast i morn skriver jag en artikel om hur Ebay fungerar.

Erika91
0

Jag tänkte väl det.
För frakten borde ju vara jättedyr!

Tezza
0

#28 å vad spännande och bra! Då kanske man vågar sig på ebay efter dina instruktioner då….