Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 428 ggr
Destany
0

Hjälp mig

jag jobbar som sagt som hemvårdare och jag går till en man som inte bryr sig om sina utekatter… från början var det bara en men ikväll när jag jobbade så såg jag att hon fått 4 ungar.. o nu vill jag att de ska komma därifrån… snart e det ju jätte kallt o om hans barn får tag i dem så dödas de för de gjorde de med de andra.. så min fråga e … e det nån som bor i skåne  som vet hur man går till väga att fånga katter  och kan hjälpa mig..o finns det nån som i såfall har plats för en vild mamma o hennes 4 barn??

dessa katterna finns utanför Åstorp

Lena
0

Oj vad jobbigt! Bra om du kan agera och rädda katterna. Pröva med att kontakta Rädda Katten, Malmö  eller KKS -Kattkommando syd, Blekinge, Skåne, Småland

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Du bör faktiskt även anmäla till djurskyddsinspektören. Detta är vanvård!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

puttar upp den här viktiga frågan!

Mettan
0

Maila mej på mettan@comhem.se. Jag bor i Landskrona, men har bott i Åstorp tidigare. Kanske jag kan hjälpa till genom att kontakta deras djurskyddsinspektör, eller någon annan. Jag håller med om att detta är vanvård och därför måste myndigheterna kopplas in. På tiden att de lär sig agera tycker jag. Man kan inte lägga allt detta ansvar på frivilliga insatser.

Destany
0

jag har nu kontaktat kks och rädda katten..

Hawknestgrove
0

Destany, ta även kontakt med myndigheterna. Så får det inte fortgå

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....